Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024
Σήμερα στο σχολείο θα μάθουμε πολλά πράγματα: ( Την τρίτη ώρα και την πέμπτη έχουμε Αγγλικά και Υπολογιστές αντίστοιχα).
Γλώσσα
Την γραμμούλα που λυγίζει και χορεύει από την άλλη πλευρά.
(Από το ψηφιακό τετράδιο Προασκήσεις γραφής της Μαριάννας Ιωάννου)

Θα ακούσουμε και θα δούμε το παραμύθι:
Πατήστε αγαπημένα μου παιδιά τα χρωματιστά γράμματα ή την εικόνα και δείτε το παραμύθι!
Το συγκεκριμένο παραμύθι επιλέχτηκε για να γίνει συζήτηση για τα συναισθήματα της ζήλιας και της αγάπης.
Μαθηματικά:
Γεωμετρικά σχήματα
Τετράδιο μαθητή α΄ τεύχος μάθημα 2
(Σελίδες 12 και 13)
Εργαστήρια δεξιοτήτων
Ευ ζην- Υγεία: Αυτομέριμνα
Προλαβαίνουμε τη βία πριν να εμφανιστεί.
ΝΙΚΟΛΟΥΔΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
1. Ένας κύκλος μας ενώνει
Τα παιδιά κάθονται στο έδαφος σε σχήμα κύκλου. Ζητάμε από τα παιδιά να σηκωθούν σαν ελατήρια, τα παιδιά που έχουν ένα κοινό εξωτερικό χαρακτηριστικό π.χ όσα παιδιά έχουν κοντά μαλλιά ή όσα παιδιά φοράνε παπούτσια με κορδόνι. Το παιχνίδι επαναλαμβάνεται και κάθε φορά σηκώνονται διαφορετικές ομάδες παιδιών με βάση κάποιο κοινό χαρακτηριστικό. -Τα παιδιά στέκονται στον κύκλο και ένα- ένα με σειρά λέει το όνομά του, ποιο είναι το αγαπημένο του χρώμα και ποιο το αγαπημένο του παιχνίδι. -Επαναλαμβάνουν το παιχνίδι κρατώντας νήματα από ένα κουβάρι διαφόρων χρωμάτων. Κάθε παιδί που λέει, δίνει ένα κομμάτι κλωστής ίδιου χρώματος στο παιδί που θυμάται ότι είχαν ένα στοιχείο κοινό. Με βάση τα κοινά στοιχεία χωρίζονται σε ομάδες. Οι ομάδες συν-διαμορφώνουν το συμβόλαιο της τάξης. Σε ένα χαρτί Α3 ζωγραφίζουν τους όρους του συμβολαίου και τους υπογράφουν. Στο τέλος του εργαστηρίου κάθονται όλα τα παιδιά κι κούγεται μία απαλή μουσική στον κύκλο ως κλείσιμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου