Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
Αγαπημένα μου παιδιά, βρίσκουμε ποιες λέξεις αρχίζουν από Θ θ;
Σήμερα στο σχολείο μας αφού θα διαβάσουμε ανάγνωση την επανάληψη ένας, ένας θα μάθουμε:
Γλώσσα:
Το γράμμα Θ θ.
Στις σελίδες 46,47 θα διαβάσουμε τα κείμενα , θα πούμε τι λένε, τι δείχνουν και θα κάνουμε την άσκηση στη σελίδα 47. Θα συλλαβίσουμε και θα χωρίσουμε τη λέξη: καλάθι. Η αυριανή μας ορθογραφία είναι: Μία κιθάρα.
Για ανάγνωση θα έχουμε και τη φωτοτυπία με τα συμφωνικά συμπλέγματα:
Τέλος οδηγούν τα παιδιά τη BeeBot να βρει πόσο κάνει η κάθε πρόσθεση. Ένα παιδί ρίχνει το ζάρι και πάει στην πρόσθεση του αριθμού που έχει το ζάρι. Το επόμενο παιδί χωρίς ζάρι πάει στο αριθμό - άθροισμα της πρόσθεσης που πήγε το προηγούμενο παιδί. Όταν οδηγήσει σωστά τη Bee bot παίρνει τον αριθμό του αθροίσματος που βρήκε. Όποιος παιδί μαζέψει τους πιο πολλούς αριθμούς κερδίζει.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Ευ ζην- Υγεία: Διατροφή - Αυτομέριμνα – Οδική Ασφάλεια
Το παπάκι πάει- το χαμόγελο του παιδιού
Το Παπάκι Πάει...
Το Πρόγραμμα «Το Παπάκι Πάει…» είναι ένα πρόγραμμα με στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των παιδιών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης μη προσδιοριζόμενης αλλιώς, δηλαδή σε συνθήκες που χάνουν τον προσανατολισμό τους ή για κάποιον λόγο δεν βρίσκονται κοντά στο άτομο που νομίμως ασκεί την επιμέλεια τους. Το πρόγραμμα υλοποιείται από τους/ τις νηπιαγωγούς και τους δασκάλους/ τις δασκάλες αφού πρώτα λάβουν σχετική επιμόρφωση από το επιστημονικό προσωπικό του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Αναφορικά με την μεθοδολογία υλοποίησης, το Πρόγραμμα υλοποιείται με την αφήγηση ιστοριών και βασίζεται στην θεωρία του παιδαγωγικού κονστρουκτιβισμού και στο μοντέλο ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ζωής (Life Skills) με έμφαση στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης των παιδιών.
Το Πρόγραμμα «Το Παπάκι Πάει…» μπορεί να εφαρμοστεί μόνο από εκπαιδευτικούς που έχουν εκπαιδευτεί στην υλοποίηση του προγράμματος μέσα από μια εξειδικευμένη και στοχευμένη εκπαίδευση.
Γενικός σκοπός του Προγράμματος είναι η εκπαίδευση των μαθητών / μαθητριών σε δεξιότητες που θα τα προστατεύσουν σε συνθήκες εξαφάνισης αλλά και θα μειώσουν την πιθανότητα να βρεθούν σε τέτοια συνθήκη. Τα μηνύματα προκύπτουν από την βιβλιογραφία που έχει εκδώσει το Διεθνές Κέντρο για τα Εξαφανισμένα και Υπό Εκμετάλλευση Παιδιά, και συγκεκριμένα τα παιδιά θα εκπαιδευτούν στα εξής πεδία:
● Σε περίπτωση που δεν βλέπω τη μαμά/ τον μπαμπά μένω σταθερά στη θέση μου χωρίς να κινούμαι
● Δεν ακολουθώ κανένα άγνωστο/ καμία άγνωστη
● Φωνάζω δυνατά
● Εμπιστεύομαι τους αστυνόμους
● Γνωρίζω το όνομά μου, κάποιο τηλέφωνο γονέα ή συγγενή ή/και τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Πρόληψης και Ευαισθητοποίησης Παιδιών, Γονέων και Εκπαιδευτικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση
Εργαστήριο 1ο- Φτιάξε το βοηθό σου
Εισαγωγή στην έννοια της εξαφάνισης με βοηθό
την κούκλα.
Θα φτιάξουμε ο καθένας την κούκλα του,
(υλικά: ρολό χαρτιού υγείας, χαρτί Α4, μαλλί
πλεξίματος, χαρτί γκοφρέ, ψαλίδι, κόλλα UHU,
μαρκαδόροι ) για να βοηθήσουμε ένα παιδάκι
αλλά κι ένα ζωάκι να βρει το σπίτι του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου