Αγαπημένα μου παιδιά, βρίσκουμε τις λέξεις από Θ θ παίζοντας;
Σήμερα στο σχολείο μας αφού θα διαβάσουμε ανάγνωση ένας, ένας και θα γράψουμε την ορθογραφία θα μάθουμε:
Γλώσσα:
Το συλλαβισμό του Θ θ με τα φωνήεντα:
Θα φτιάξουμε την αφίσα με τον Καραγκιόζη.
Για ανάγνωση θα έχουμε το ίδιο μάθημα και όχι ορθογραφία .
Θα γράψουμε στο τετράδιο μας της Γραφής την εντέκατη μας πρόταση (συμπληρώνουν από τον παρακάτω πίνακα όποια λέξη θέλουν):
Εγώ θέλω τ_ ________.
Τέλος φτιάχνουμε το βιβλίο του γράμματος Θ θ.
Μαθηματικά:
Θα κάνουμε το μάθημα 18 , στο τετράδιο των Μαθηματικών και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=) και θα ανέβουμε0-50, θα κατέβουμε με την αριθμογραμμή και τέλος θα πούμε τις προσθέσεις που κάνουν 10 ( 0+ 10, 1+9, 2+8, 3+7, 4+6, 5+5 κτλ.) .
Τέλος οδηγούν τα παιδιά τη BeeBot να βρει πόσο κάνει η κάθε πρόσθεση. Ένα παιδί ρίχνει το ζάρι και πάει στην πρόσθεση του αριθμού που έχει το ζάρι. Το επόμενο παιδί χωρίς ζάρι πάει στο αριθμό - άθροισμα της πρόσθεσης που πήγε το προηγούμενο παιδί. Όταν οδηγήσει σωστά τη Bee bot παίρνει τον αριθμό του αθροίσματος που βρήκε. Όποιος παιδί μαζέψει τους πιο πολλούς αριθμούς κερδίζει.
Μελέτη περιβάλλοντος:
Στη Μελέτη θα μιλήσουμε για τις ακτές και τη θάλασσα , θα τραγουδήσουμε και θα χορέψουμε για τη θάλασσα.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση στο βιβλίο της Γλώσσας είναι στη σελίδα 46 οι υπογραμμισμένες λέξεις .
Ορθογραφία δεν θα έχουμε για αύριο .
Θα γράψουμε στο τετράδιο μας της Γραφής μια πρόταση (συμπληρώνουν από τον παρακάτω πίνακα όποια λέξη θέλουν) ή φτιάχνουν δικιά τους πρόταση:
Εγώ θέλω τ_ ____________.
Γραφή των αριθμών 41-50 στο τετράδιο των Μαθηματικών .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου