Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

 Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2022

 Αγαπημένα μου παιδιά, βρίσκουμε πόσο κάνουν τα διπλά αθροίσματα;


Σήμερα στο σχολείο μας αφού θα διαβάσουμε ανάγνωση ένας, ένας και θα γράψουμε την ορθογραφία θα μάθουμε: 

 Γλώσσα:

Το συλλαβισμό του Μ μ με τα φωνήεντα:

Πατήστε πάνω στα χρωματιστά γράμματα με το ποντίκι να δείτε εκπλήξεις!


Θα γράψουμε στο τετράδιο μας της Γραφής την δωδέκατη μας πρόταση (συμπληρώνουν από τον παρακάτω πίνακα όποια λέξη θέλουν): 

Εγώ μιλάω  στ_ ____________.

 Τέλος θα ζωγραφίζουμε τη Μίνυ.

Για ανάγνωση έχουμε το ίδιο μάθημα χωρίς ορθογραφία:


Μαθηματικά:
Θα κάνουμε το μάθημα 19 ,  στο τετράδιο των Μαθηματικών  και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=) και θα ανέβουμε 0-50 , θα κατέβουμε με την αριθμογραμμή και τέλος θα πούμε τις προσθέσεις που κάνουν 10 ( 0+ 10, 1+9, 2+8, 3+7, 4+6, 5+5 κτλ.) .
Τέλος οδηγούν τα παιδιά τη BeeBot να βρει πόσο κάνει η κάθε πρόσθεση των διπλών αθροισμάτων. Ένα παιδί ρίχνει το ζάρι και πάει στο άθροισμα της  πρόσθεσης του αριθμού που έχει το ζάρι. Όταν οδηγήσει σωστά τη Bee bot παίρνει τη σωστή πρόσθεση που βρήκε. Όποιος παιδί μαζέψει τους πιο πολλές προσθέσεις κερδίζει.


Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Ευ ζην- Υγεία: Διατροφή - Αυτομέριμνα – Οδική Ασφάλεια

Το παπάκι πάει- το χαμόγελο του παιδιού

Το Παπάκι Πάει...

Το Πρόγραμμα «Το Παπάκι Πάει…» είναι ένα πρόγραμμα με στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των παιδιών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης μη προσδιοριζόμενης αλλιώς, δηλαδή σε συνθήκες που χάνουν τον προσανατολισμό τους ή για κάποιον λόγο δεν βρίσκονται κοντά στο άτομο που νομίμως ασκεί την επιμέλεια τους. Το πρόγραμμα υλοποιείται από τους/ τις νηπιαγωγούς και τους δασκάλους/ τις δασκάλες αφού πρώτα λάβουν σχετική επιμόρφωση από το επιστημονικό προσωπικό του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Αναφορικά με την μεθοδολογία υλοποίησης, το Πρόγραμμα υλοποιείται με την αφήγηση ιστοριών και βασίζεται στην θεωρία του παιδαγωγικού κονστρουκτιβισμού και στο μοντέλο ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ζωής (Life Skills) με έμφαση στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης των παιδιών.

Το Πρόγραμμα «Το Παπάκι Πάει…» μπορεί να εφαρμοστεί μόνο από εκπαιδευτικούς που έχουν εκπαιδευτεί στην υλοποίηση του προγράμματος μέσα από μια εξειδικευμένη και στοχευμένη εκπαίδευση.

Γενικός σκοπός του Προγράμματος είναι η εκπαίδευση των μαθητών / μαθητριών σε δεξιότητες που θα τα προστατεύσουν σε συνθήκες εξαφάνισης αλλά και θα μειώσουν την πιθανότητα να βρεθούν σε τέτοια συνθήκη. Τα μηνύματα προκύπτουν από την βιβλιογραφία που έχει εκδώσει το Διεθνές Κέντρο για τα Εξαφανισμένα και Υπό Εκμετάλλευση Παιδιά, και συγκεκριμένα τα παιδιά θα εκπαιδευτούν στα εξής πεδία:

● Σε περίπτωση που δεν βλέπω τη μαμά/ τον μπαμπά μένω σταθερά στη θέση μου χωρίς να κινούμαι
● Δεν ακολουθώ κανένα άγνωστο/ καμία άγνωστη
● Φωνάζω δυνατά
● Εμπιστεύομαι τους αστυνόμους
● Γνωρίζω το όνομά μου, κάποιο τηλέφωνο γονέα ή συγγενή ή/και τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Πρόληψης και Ευαισθητοποίησης Παιδιών, Γονέων και Εκπαιδευτικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση school@hamogelo.gr ή στο τηλέφωνο 11040.                                         Πηγή: 
https://www.hamogelo.gr/gr/el/pako/


Εργαστήριο 3ο- Το παιδάκι πάει 


Στην δραστηριότητα αυτή τα παιδιά με τις κούκλες τους θα βοηθήσουν το παιδάκι να βρει την μαμά του. Στην πραγματικότητα αυτά που έμαθαν στην προηγούμενη συνάντηση θα τα χρησιμοποιήσουν για να βοηθήσουν το παιδάκι να βρει την μαμά του. Με τις κούκλες που έχουν φτιάξει τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί, θα γίνει το θεατρικό στο κουκλοθέατρο. Θα συμμετέχουν οι: παιδάκι, μαμά , ξένος, αστυνομικός. Κατά την διάρκεια του θεατρικού, το παιδάκι, σε κάποια σημεία , θα απευθύνεται στις κούκλες των παιδιών προκειμένου να του δώσουν την  σωστή κατεύθυνση. Στόχος αυτής της διαδικασίας είναι η αναπαραγωγή της γνώσης που έχει αποκτηθεί μέχρι στιγμής από τα παιδιά και η διαδραστική επικοινωνία και μάθηση (δάσκαλος/δασκάλα-μαθητής/μαθήτρια).

Εργασίες για το σπίτι: 


Ανάγνωση θα έχουμε ξανά στη φωτοτυπία  του

 παλιού αναγνωστικού << μήλα Μίμη>>της

 Α΄ Δημοτικού κολλημένη στο βιβλίο της

 Γλώσσας στην αντίστοιχη ενότητα Μ μ,

της Γλώσσας 

Ορθογραφία   δεν θα έχουμε για αύριο .

Θα γράψουμε στο τετράδιο μας της Γραφής μια πρόταση (συμπληρώνουν από τον παρακάτω πίνακα όποια λέξη θέλουν) ή φτιάχνουν δικιά τους πρόταση: 


Εγώ μιλάω στ_ ____________.

Γραφή των αριθμών 50-41 στο τετράδιο των Μαθηματικών .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Τρίτη 10 Ιουνίου  2025     Α   α   παιχνίδια   Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα πράσινα γράμματα Α α για παίξετε! Μετά παίξτε και τα πα...