Αγαπημένα μου παιδιά παίζουμε βρίσκοντας τις λέξεις από ψ πριν μας πιάσουν τα φαντασματάκια;
Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα ολοκληρώσουμε το γράμμα Ψ ψ .
(Για αύριο θα έχουμε το ίδιο μάθημα: Ψιχάλες ανάγνωση. Ορθογραφία δε θα έχουμε.)
θα γράψουμε την ορθογραφία μας:
Ψάξε στο πιο ψηλό βουνό.
Στη συνέχεια θα γράψουμε το συλλαβισμό του γράμματοςΨ ψ
(Πατήστε τα κόκκινα γράμματα Ψ ψ να δείτε και να ακούσετε εκπλήξεις!)
Θα γράψουμε στο τετράδιο μας της Γραφής την εικοστή τρίτη μας πρόταση (τη συμπληρώνουν από τον παρακάτω πίνακα όποια λέξη θέλουν):
Εγώ ____________ ___ _________.
Τέλος θα ζωγραφίσουμε την ψιψίνα:
Μαθηματικά:
Στα μαθηματικά θα κάνουμε στο βιβλίο των Μαθηματικών το μάθημα 30 το + και το - , αφαίρεση, θα επαναλάβουμε το μοτίβο , την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή:
Τέλος οδηγούν τα παιδιά τη BeeBot να βρει πόσο κάνουν οι αφαιρέσεις. Κάθε παιδί ρίχνει το ζάρι λογαριάζει και πάει στην ανάλογη αφαίρεση , η οποία δεν έχει γραμμένο το αποτέλεσμα. Κάθε άθροισμα που βρίσκει , παίρνει το χαρτάκι της αφαίρεσης. Κερδίζει όποιος μαζέψει περισσότερα χαρτάκια.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Ενδιαφέρομαι και ενεργώ: Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη - Ανθρώπινα δικαιώματα
Τα δικαιώματα του παιδιού στην Α' τάξη
4.Η αόρατη φυσαλίδα α' μέρος
Η δραστηριότητα ξεκινάει με την προβολή της ταινίας:
Μετά το πέρας της ταινίας συζητάμε για τους κινδύνους που υπάρχουν από κάποιους ενήλικους ή μεγαλύτερα παιδιά που θέλουν να κάνουν κακό σε μικρότερα παιδιά , παραβιάζοντας το δικαίωμα του παιδιού να νιώθει ασφαλές.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε ξανά το σημειωμένο
κείμενο στη σελίδα 72 του βιβλίου της
Γλώσσας.
Ορθογραφία δε θα έχουμε για αύριο.
Θα γράψουμε στο τετράδιο μας της Γραφής την
εικοστή τρίτη μας πρόταση (συμπληρώνουν
από τον παρακάτω πίνακα όποια λέξη θέλουν):
Εγώ _________ __ ______.
Στη φωτοτυπία των Μαθηματικών κατεβαίνω από τις σκάλες των αριθμών και λύνουμε τις αφαιρέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου