Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025
Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα ασχοληθούμε με τις οδηγίες ,πως δηλαδή φτιάχνουμε κάτι, τα ουδέτερα ουσιαστικά σε -ι ένα και πολλά και η θέση του τόνου.
Πατήστε τα πορτοκαλί γράμματα να δείτε εκπλήξεις!
Για αύριο έχουμε ανάγνωση στη σελίδα 38 το μάθημα: Παιχνίδια που ταξιδεύουν.
Ορθογραφία έχουμε: Εγώ θα πάρω αχλάδια από την αχλαδιά.
Τέλος γράφουμε το δεύτερο παραμύθι μας στο τετράδιο γραφής με τον πειρατή και το ξωτικό!
Μαθηματικά
Αγαπημένα μου παιδιά, θα κάνουμε τις προσθέσεις για να βρούμε τα δεινοσαυράκια ; Πατήστε με το ποντίκι τη λέξη δεινοσαυράκια ή την εικόνα για να παίξετε!
Δράσεις Ενεργού Πολίτη
Τα δικαιώματα μας στην καθημερινότητα
Νηπιαγωγείο - Α'- Β'- Γ΄Δημοτικού
4,3,16,17
Οι μαθητές συζητούν σχετικά με τα δικαιώματα του παιδιού στην καθημερινότητα τους μαθαίνοντας ποιο δικαίωμα αντιστοιχεί στην καθημερινότητα τους , τι σημαίνει κάθε δικαίωμα και πόσο σημαντικό είναι.
Κύριος σκοπός της δράσης είναι να γνωρίσουν και να μάθουν οι μαθητές τα δικαιώματα τους σε διάφορες καταστάσεις και την εφαρμογή τους και τι συνεπάγεται η καταπάτησή τους.
Μάθημα ή τομέας του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων που εντάσσεται:
Ενδιαφέρομαι και ενεργώ - Κοινωνική συναίσθηση κι ευθύνη
Υποθεματική: Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα
Α’ Δημοτικού
Τα δικαιώματα μας στην καθημερινότητα
Διάρκεια: 12 ώρες
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Οι μαθητές να γνωρίσουν τα δικαιώματά τους, , έτσι ώστε να συνειδητοποιήσουν ότι όλα τα παιδιά έχουν ίσα δικαιώματα και αξίζουν ίσης αντιμετώπισης, ανεξάρτητα από τις επιμέρους διαφορές τους. Η συνειδητή ένταξη τους σε ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά, η αναγνώριση και η αποδοχή των ομάδων με «διαφορετικά» από αυτούς χαρακτηριστικά, καθώς και η αναγνώριση και η αποδοχή των δικαιωμάτων των «διαφορετικών» αυτών ομάδων προωθεί μέσω της ενσυναίσθησης τις δημοκρατικές συμπεριφορές και αξίες. Οι μαθητές προσεγγίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, «μπαίνοντας» στη θέση άλλων παιδιών, των οποίων τα δικαιώματα καταπατώνται. Ο προβληματισμός που αναπτύσσεται σχετικά με τις «διαφορετικές» συνθήκες ζωής των «διαφορετικών» παιδιών οδηγεί στην ανάδειξη της αναγκαιότητας του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αποδοχής του «διαφορετικού».
Η τάξη του σχολείου , ο ψηφιακός χώρος του διαδικτύου, ο διάδρομος του σχολείου
Δημιουργιά ομαδικής εργασίας της τάξης με το
δέντρο με τα δικαιώματα του παιδιού
Ατομικά κάθε μαθητής/τρια βάφουν τα
δικαιώματα του παιδιού σε καρτέλες γνωρίζοντας
τα περαιτέρω ( 1ώρα ) .
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε το σημειωμένο κείμενο στη σελίδα 38 του βιβλίου της Γλώσσας.
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Εγώ θα πάρω αχλάδια από την αχλαδιά.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε στο τετράδιο του Παπαδόπουλου στη σελίδα 66.
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε προσθέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου