Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2025
Αγαπημένα μου παιδιά βρείτε τις λέξεις από τσ κι όχι από στ. Αγγίξτε μόνο τις σωστές απαντήσεις.
Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα ολοκληρώσουμε το δίψηφο σύμφωνο Τσ τσ ΤΣ !
(Για αύριο θα έχουμε το ίδιο μάθημα: Με πινέλα και φαντασία, ανάγνωση. Ορθογραφία δε θα έχουμε.)
Θα γράψουμε την ορθογραφία μας:
Ο βάτραχος είναι μέσα σε ένα αστείο παπούτσι.
Θυμάμαι πως γράφω το Τσ τσ:
Θα κυκλώσουμε το Τσ τσ στην ίδια φωτοτυπία που είναι και η παραμυθοφωτοτυπία μαζί!
Στη συνέχεια θα γράψουμε το συλλαβισμό του δίψηφου συμφώνου Τσ τσ:
Θα γράψουμε το βιβλίο του δίψηφου και στο τετράδιο μας της Γραφής την τριακοστή μας πρόταση (τη συμπληρώνουν από τον παρακάτω πίνακα όποια λέξη θέλουν):
Μαθηματικά:
Αγαπημένα μου παιδιά παίζουμε με τις προσθέσεις και βοηθούς το μυαλό μας και τα δάχτυλα μας;
Στα μαθηματικά θα κάνουμε στο τετράδιο των Μαθηματικών, τρίτο τεύχος, το μάθημα 35, τη σελίδα 14 . Θα θυμηθούμε τις Μονάδες και τις Δεκάδες ,
την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμε προσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα , το σπιτάκι του 10 , θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε 0-100 και θα κατέβουμε με την αριθμογραμμή,
πρόσθεση με υπέρβαση της δεκάδας
πρόσθεση με υπέρβαση της δεκάδας
πρόσθεση με υπέρβαση της δεκάδας
Πατήστε τα βαμμένα γράμματα να δείτε για την όμορφη αυτή πρόσθεση που ανεβαίνει ψηλά!
Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη-
«Είμαι παιδί και έχω
3. Όλοι ίσοι, διαφορετικοί κι αγαπημένοι
Οι μαθητές μέσα από πολλές δραστηριότητες θα
εξοικειωθούν με την έννοια της
διαφορετικότητας.
Βασικοί ήρωες είναι ο
Έλμερ ο πολύχρωμος ελέφαντας
και ο Όλιβερ
Μπάτον .
Βλέπουμε πρώτα τα δύο παραμύθια :
Μετά τα βίντεο κάνουμε τα παρακάτω φύλλα
εργασίας:
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε ξανά το σημειωμένο κείμενο στη σελίδα 20 του νέου βιβλίου της Γλώσσας.
Ορθογραφία δε θα έχουμε για αύριο.
Θα γράψουμε στο τετράδιο μας της Γραφής την τριακοστή μας πρόταση (τη συμπληρώνουν από τον παρακάτω πίνακα όποια λέξη θέλουν):
Στη φωτοτυπία Μαθηματικών γράφουμε τους αριθμούς ως το 50.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου