Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025

    Τρίτη  18  Μαρτίου 2025

Αγαπημένα μου παιδιά, Παρατατικός ή Αόριστος; Παίζουμε σταυρόλεξο;  Μην ξεχάσετε τον τόνο στη λέξη!

Αγαπημένα μου παιδιά  σήμερα θα  ασχοληθούμε με τα αντίθετα.



ΡΗΜΑ



Αγαπημένα μου παιδιά  σήμερα θα  ασχοληθούμε με τα ρήματα σε -ιζω που θέλει ι γιώτα


 στη μέση και στο τώρα και στο χθες και θα  ασχοληθούμε με τον Αόριστo έναν από του υιούς του ρήματος.

 Ο Αόριστος μας μιλάει για το χθες μια στιγμή και τελειώνει σε -σα, -ψα, -ξα, -ηκα. Αν θέλει η στη μέση βάζουμε  το η του ήλιου εκτός από τα ρήματα σε -ιζω που έχουν πάντα ι του ιπποπόταμου στη μέση.


Ποιανού είναι το αμαξάκι;

Του ρήματος που μου λέει τι κάνω και παίρνει -ω, τι παθαίνω ,σε τι κατάσταση βρίσκομαι και παίρνει -αι.



Για αύριο έχουμε  ανάγνωση στη σελίδα 58 το μάθημα:

Στη βιβλιοθήκη                  


Ορθογραφία δε θα έχουμε για αύριο.


Γράφουμε στο βιβλίο της Γλώσσας στη σελίδα 59 και  τετράδιο εργασιών της Γλώσσας τις σελίδες 60 και 61:


Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε την εικόνα και τα χρωματιστά γράμματα για να ακούσετε, να δείτε και να μάθετε πως φτιάχνετε ένα βιβλίο και να φτιάξετε κι εσείς το δικό σας βιβλίο!


Τέλος γράφουμε το τετράδιο του Παπαδόπουλου τη σελίδα 80:
Μαθηματικά

Αγαπημένα μου παιδιά μαθαίνουμε τον πολλαπλασιασμό παίζοντας; Πολλαπλασιασμό έχουμε αν πάρουμε τον ίδιο αριθμό πολλές φορές. Χρησιμοποιούμε το σημαδάκι x ανάμεσα στους αριθμούς. Παράδειγμα: 4+4+4=12 ή 3x4=12

Πατήστε στο σημαδάκι x ,επί ή φορές, ή στην εικόνα για να παίξετε! Το σημαδάκι x , φορές,  μπορεί να το συναντήσετε και έτσι ∙ 
.

Στα μαθηματικά  θα κάνουμε στο τετράδιο των  Μαθηματικών, τρίτο τεύχος, το  μάθημα 49 . 


Εργαστήριο Δεξιοτήτων
 ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά 
1,2,3...Ανακύκλωσε!

εργαστήριο 4ο: Επαναχρησιμοποιούμε! 

 Στόχος: Να δημιουργήσουν τα παιδιά το δικό τους έργο τέχνης μαθαίνοντας παράλληλα την έννοια της επαναχρησιμοποίησης. 
Δραστηριότητα 1η: Δίνουμε σε κάποια παιδιά ένα πλαστικό πιάτο, σε κάποια καλαμάκια και σε άλλα ένα ρολό τουαλέτας. Τα παιδιά φτιάχνουν αντίστοιχα έργα τους: κορνίζα, μολυβοθήκη, κούκλα, μαράκα, λουλούδια. 
 Υλικά: μαρκαδόροι, ξυλομπογιές , ψαλίδια, χαρτιά κανσόν, χαρτοπετσέτες, κόλλες, ρολά τουαλέτας, πλαστικά πιάτα, μαλλί πλεξίματος, σκοινάκι, συρραπτικό.
Δραστηριότητα 2η :Αξιολόγηση 

Ρωτάμε τα παιδιά τι τους άρεσε περισσότερο, τι έμαθαν που δεν ήξεραν και αν πέρασαν ωραία.

Εργασίες για το σπίτι:

Ανάγνωση θα έχουμε  το σημειωμένο κείμενο στη σελίδα 58 του  βιβλίου της Γλώσσας.

Ορθογραφία  δε θα έχουμε για αύριο.

Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε στο τετράδιο του Παπαδόπουλου στη σελίδα 80.

Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε προσθέσεις κι αφαιρέσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Τρίτη 10 Ιουνίου  2025     Α   α   παιχνίδια   Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα πράσινα γράμματα Α α για παίξετε! Μετά παίξτε και τα πα...