στη μέση και στο τώρα και στο χθες και θα ασχοληθούμε με τον Αόριστo έναν από του υιούς του ρήματος.
Ο Αόριστος μας μιλάει για το χθες μια στιγμή και τελειώνει σε -σα, -ψα, -ξα, -ηκα. Αν θέλει η στη μέση βάζουμε το η του ήλιου εκτός από τα ρήματα σε -ιζω που έχουν πάντα ι του ιπποπόταμου στη μέση.
Ποιανού είναι το αμαξάκι;
Του ρήματος που μου λέει τι κάνω και παίρνει -ω, τι παθαίνω ,σε τι κατάσταση βρίσκομαι και παίρνει -αι.
Για αύριο έχουμε ανάγνωση στη σελίδα 58 το μάθημα:
Γράφουμε στο βιβλίο της Γλώσσας στη σελίδα 59 και τετράδιο εργασιών της Γλώσσας τις σελίδες 60 και 61:
Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε την εικόνα και τα χρωματιστά γράμματα για να ακούσετε, να δείτε και να μάθετε πως φτιάχνετε ένα βιβλίο και να φτιάξετε κι εσείς το δικό σας βιβλίο!
Τέλος γράφουμε το τετράδιο του Παπαδόπουλου τη σελίδα 80:
Μαθηματικά
Αγαπημένα μου παιδιά μαθαίνουμε τον πολλαπλασιασμό παίζοντας; Πολλαπλασιασμό έχουμε αν πάρουμε τον ίδιο αριθμό πολλές φορές. Χρησιμοποιούμε το σημαδάκι x ανάμεσα στους αριθμούς. Παράδειγμα: 4+4+4=12 ή 3x4=12
Πατήστε στο σημαδάκιx ,επί ή φορές, ή στην εικόνα για να παίξετε! Το σημαδάκι x , φορές, μπορεί να το συναντήσετε και έτσι ∙
.
Στα μαθηματικά θα κάνουμε στο τετράδιο των Μαθηματικών, τρίτο τεύχος, το μάθημα 49.
Θα θυμηθούμε τιςΜονάδες και τις Δεκάδες , την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
Πατάω με το ποντίκι την εικόνα του τάγκραμ και φτιάχνω με τα κομμάτια του πολλά, πολλά σχέδια!
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
1,2,3...Ανακύκλωσε!
εργαστήριο 4ο:Επαναχρησιμοποιούμε!
Στόχος:Να δημιουργήσουν τα παιδιά το δικό τους έργο τέχνης μαθαίνοντας παράλληλα την έννοια της επαναχρησιμοποίησης.
Δραστηριότητα 1η:Δίνουμε σε κάποια παιδιά ένα πλαστικό πιάτο, σε κάποια καλαμάκια και σε άλλα ένα ρολό τουαλέτας. Τα παιδιά φτιάχνουν αντίστοιχα έργα τους: κορνίζα, μολυβοθήκη, κούκλα, μαράκα, λουλούδια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου