Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025
Αγαπημένα μου παιδιά, παίζουμε με τα αντίθετα;
Πατήστε με το ποντίκι τη χρωματιστή λέξη ή την εικόνα για να παίξετε.
Αγαπημένα μου παιδιά, Παρατατικός ή Αόριστος; Παίζουμε σταυρόλεξο; Μην ξεχάσετε τον τόνο στη λέξη!
Αγαπημένα μου παιδιά και σήμερα θα ασχοληθούμε με τα αντίθετα.
Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα ασχοληθούμε με τα ρήματα σε -ιζω που θέλει ι γιώτα
στη μέση και στο τώρα και στο χθες και θα ασχοληθούμε με τον Αόριστo έναν από του υιούς του ρήματος.
Ο Αόριστος μας μιλάει για το χθες μια στιγμή και τελειώνει σε -σα, -ψα, -ξα, -ηκα. Αν θέλει η στη μέση βάζουμε το η του ήλιου εκτός από τα ρήματα σε -ιζω που έχουν πάντα ι του ιπποπόταμου στη μέση.
Ποιανού είναι το αμαξάκι;
Του ρήματος που μου λέει τι κάνω και παίρνει -ω, τι παθαίνω ,σε τι κατάσταση βρίσκομαι και παίρνει -αι.
Για αύριο έχουμε ξανά ανάγνωση στη σελίδα 58 το μάθημα:
Γράφουμε στο τετράδιο γραφής ένα ακόμη παραμύθι: Μια φορά κι ένα καιρό...
Θα γράψουμε τέλος, τη φωτοτυπία μας, για τα ουσιαστικά, τα ρήματα :
Αγαπημένα μου παιδιά δείτε και μάθετε πως φτιάχνετε ένα βιβλίο και φτιάξτε κι εσείς το δικό σας βιβλίο!
Αγαπημένα μου παιδιά μαθαίνουμε τον πολλαπλασιασμό παίζοντας; Πολλαπλασιασμό έχουμε αν πάρουμε τον ίδιο αριθμό πολλές φορές. Χρησιμοποιούμε το σημαδάκι x ανάμεσα στους αριθμούς. Παράδειγμα: 2+2+2=6 ή 3x2=6
Ανάγνωση θα έχουμε ξανά το σημειωμένο κείμενο στη σελίδα 58 του βιβλίου της Γλώσσας.
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Συνάντησα την κουκουβάγια.
Μου χάρισε ένα βιβλίο.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε στο τετράδιο του Παπαδόπουλου στη σελίδα 81.
Κάνουμε τη φωτοτυπία Μαθηματικών με τον πολλαπλασιασμό.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου