Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025
Χανς Κρίστιαν Άντερσεν
Η μικρή ξανθόμαλλη σειρήνα
Αγαπημένα μου παιδιά προσθέτουμε τις δεκάδες; Όπου δυσκολευτούμε χρησιμοποιούμε τα δάχτυλά μας. Ας παίξουμε:
Φτιάχνουμε το δικό μας βιβλίο
Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα ασχοληθούμε με τη συγγραφή βιβλίου ,για όσα παιδιά έλειπαν και δεν έφτιαξαν το βιβλίο ,
και με το ρήμα στο αύριο. Το Μέλλοντα στιγμιαίο .
Πατήστε τα πράσινα γράμματα να ακούσετε το τραγούδι του.
Ακόμη θα ασχοληθούμε πάλι με τον Αόριστο .
Ο Αόριστος μας μιλάει για το χθες μια στιγμή και τελειώνει σε -σα, -ψα, -ξα, -ηκα.
Ποιανού είναι το αμαξάκι;
Του ρήματος που μου λέει τι κάνω και παίρνει -ω, τι παθαίνω ,σε τι κατάσταση βρίσκομαι και παίρνει -αι.
Για αύριο έχουμε ανάγνωση στη σελίδα 64 το σημειωμένο μάθημα:
Θα γράψουμε το δικό μας βιβλίο
Γράφουμε στο βιβλίο της Γλώσσας στη σελίδα
65 την άσκηση και στο τετράδιο εργασιών της
Γλώσσας τη σελίδα 66 και 67:
Μαθηματικά
Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική
STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: Oι μικροί εξερευνητές
Δρ. Κολιπέτρη Ζωή ΣΕΕ ΠΕ 60
(προσαρμογή) Λέκκα Στυλιανή, ΠΕ 71,
Οι μαθητές να είναι σε θέση:
-να διατυπώνουν ερωτήματα, τα οποία μπορούν να απαντηθούν μέσω της διερεύνησης δεδομένων
-να εξοικειωθούν με βασικές ενέργειες της διαδικασίας ανεύρεσης πηγών για ένα συγκεκριμένο σκοπό σε μηχανές αναζήτησης
-να συλλέγουν πληροφορίες και να τις ταξινομούν
-να οργανώνουν τις γνώσεις του γύρω από νέες έννοιες
1 η Δραστηριότητα: Ψυχολογικής και γνωστικής προετοιμασίας.
Με αφορμή ένα γράμμα που έρχεται στην τάξη, με το οποίο η αποστολέας, παροτρύνει τους μαθητές να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι ανακάλυψης και εξερεύνησης μνημείων της Ευρώπης, ανιχνεύονται και αποτιμώνται οι προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών για τα μνημεία. Αξιοποιείται η ιδεοθύελλα
και οι ερωτοαποκρίσεις για να καταγραφούν σε ιστόγραμμα οι πρώτες ιδέες και γνώσεις των μαθητών για τα μνημεία (project based learning). Αποτυπώνονται εικαστικά (ζωγραφική) οι πρώτες αναπαραστάσεις των μαθητών για τα μνημεία.
2 η Δραστηριότητα: Έναρξη της έρευνας.
Ενισχύονται τα κίνητρα των μαθητών για συνεργασία σε ομάδες και περαιτέρω δραστηριοποίηση με την ενεργή εμπλοκή τους στην έρευνα για τα μνημεία, μέσω της αξιοποίησης ψηφιακών μέσων (εκπαιδευτικές ιστοσελίδες, εικόνες, βίντεο), ταξιδιωτικών εντύπων και φωτογραφιών.
Ελλάδα - Παρθενώνας
Ιταλία - Κολοσσαίο
Γαλλία - Πύργος του Άιφελ
Ισπανία - Σαγράδα Φαμίλια
3 η Δραστηριότητα: Ταξινόμηση του υλικού σε κατηγορίες με κριτήρια που προκύπτουν από την παρατήρηση και τη σύγκριση (χώρος και χώρα στην οποίο βρίσκεται το μνημείο, υλικά κατασκευής, κ.ά.). Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες ανά χώρα και εργάζονται ομαδικά σε φύλλα εργασίας με τα ονόματα των μνημείων.
4 η Δραστηριότητα: Εννοιολογικός χάρτης.
Σε ομαδικό επίπεδο αποτιμώνται οι γνωστικές δυνατότητες και δυσκολίες των μαθητών με τη δημιουργία του 1ου ψηφιακού εννοιολογικού χάρτη για τα μνημεία σε σχέση με τη χώρα προέλευσης.
Ανάγνωση θα έχουμε το σημειωμένο κείμενο στη σελίδα 64 του βιβλίου της Γλώσσας.
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο :
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε στο τετράδιο του Παπαδόπουλου στις σελίδες 85 και 86.
Κάνουμε τη φωτοτυπία Μαθηματικών με τον πολλαπλασιασμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου