Πέμπτη 27 Μαρτίου 2025

 Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025

 Αγαπημένα μου παιδιά, πετάμε με τη σκούπα της κακιάς μάγισσας και με τη γατούλα και βρίσκουμε το σωστό δίψηφο φωνήεν;






Θυμάστε τον Αόριστο τον υιό του ρήματος ;




Ο Αόριστος μας μιλάει για το χθες μια στιγμή και τελειώνει σε -σα, -ψα, -ξα, -ηκα. 

Ποιανού είναι το αμαξάκι;

Του ρήματος που μου λέει τι κάνω και παίρνει -ω, τι παθαίνω ,σε τι κατάσταση βρίσκομαι και παίρνει -αι.


Για αύριο έχουμε  ανάγνωση στη σελίδα 68 το μάθημα:

Αντίο, όνειρά μου




Ορθογραφία δε θα έχουμε για τη Δευτέρα.

Γράφουμε στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας τις σελίδες 70, 71, 72:

 
Στη σελίδα 71 συναντάμε ξανά τον αγαπημένο μας πρίγκιπα,

 τον 
Αόριστο
 τον υιό του ρήματος .





Μαθηματικά


 Αγαπημένα μου παιδιά, θυμάστε το τραγουδάκι:

1+1=2                               2x1

2+2=4                               2x2

3+3=6                               2x3

4+4=8                               2x4

5+5=10                             2x5

6+6=12                             2x6

7+7=14                             2x7

8+8=16                            2x8

9+9=18                            2x9

10+10=20                        2x10

Το παίζουμε με φορές;



Στα μαθηματικά  θα κάνουμε στο τετράδιο των  Μαθηματικών, τέταρτο τεύχος, το  μάθημα 52.
Μελέτη Περιβάλλοντος
Στη Μελέτη θα συνεχίσουμε να συζητάμε για τα αντικείμενα του περιβάλλοντος και από τι είναι φτιαγμένα. Θα βγούμε έξω από την τάξη και θα βρούμε όλα τα στερεά, υγρά και αέρια αντικείμενα που υπάρχουν στην αυλή του σχολείου.

Εργαστήριο Δεξιοτήτων 

Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Υποθεματική

 STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος: Oι μικροί εξερευνητές 

Δρ. Κολιπέτρη Ζωή ΣΕΕ ΠΕ 60 

(προσαρμογή) Λέκκα Στυλιανή, ΠΕ 71

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Ο μαθητές να είναι σε θέση :

-να συμμετέχουν σε μια συζήτηση, να επιχειρηματολογούν και να διατυπώνουν ερωτήσεις-να «παίζουν» με τα βασικά εργαλεία του λογισμικού voki.

-να εντοπίζουν και να αναπαριστούν διαδρομές με σύστημα αναφοράς έξω από το σώμα τους, με τη χρήση ποικίλων χωρικών εννοιών

-να επιλύουν προβλήματα βασισμένα στην αλγοριθμική προσέγγιση (δομή ακολουθίας, δομή της επιλογής επαναληπτικές διαδικασίες)

-να βελτιώνουν τις χωρικές τους δεξιότητες με προγραμματιζόμενα παιχνίδια

1 η Δραστηριότητα: Γνωριμία με το επάγγελμα του ξεναγού.

Στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έρχεται ένα ηχογραφημένο μήνυμα (voki) για τους μαθητές, μέσω του οποίου γίνεται η γνωριμία με την αποστολέα του γράμματος, την Μπιμπι μπο, η οποία είναι ξεναγός και είναι μια ομιλούσα μορφή avatar. Παροτρύνει τους μαθητές μέσα από μια σειρά διαδικασιών επίλυσης ασκήσεων και εύρεσης των απαντήσεων σε γρίφους (inquriry based learning), να κερδίσουν το δίπλωμα του «Βοηθού ξεναγού» και να υλοποιήσουν ένα σχέδιο παρουσίασης και διαφήμησης των μνημείων. Οι μαθητές αναζητούν πληροφορίες για το επάγγελμα του ξεναγού. Διατυπώνουν, καταγράφουν ή ηχογραφούν ανά ομάδες με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού, ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμα του ξεναγού.



2 η δραστηριότητα: Εύρεση μνημείων

 Η Μπιμπι μπο στέλνει μια σειρά δράσεων για την αναγνώριση σημαντικών μνημείων, όπως:

-να φτιάξουν on line ένα παζλ για να συνθέσουν την εικόνα του μνημείου

 Παρθενώνας

 Κολοσσαίο

 Πύργος Άϊφελ

 Μπιγκ Μπεν

-ένα ψηφιακό παιχνίδι με βελάκια στην έξοδο του οποίου υπάρχει το μνημείο.

Big Ben  https://scratch.mit.edu/projects/821591304

Σαγράδα Φαμίλια https://scratch.mit.edu/projects/821589992

Κολοσσαίο  https://scratch.mit.edu/projects/821576270

Πύργος Άϊφελ https://scratch.mit.edu/projects/821566279

Παρθενώνας https://scratch.mit.edu/projects/821570735

-να ακολουθήσουν τον αλγόριθμο σε χαρτί ώστε να συλλέξουν τα γράμματα του ονόματος ενός μνημείου.




3η δραστηριότητα: Αναγνώριση των μνημείων.

Οι μαθητές αναγνωρίζουν τα μνημεία και συλλέγουν δεδομένα για την ιστορία τους με μηχανές αναζήτησης. 



Εργασίες για το σπίτι:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Τρίτη 10 Ιουνίου  2025     Α   α   παιχνίδια   Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα πράσινα γράμματα Α α για παίξετε! Μετά παίξτε και τα πα...