Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025
Αγαπημένα μου παιδιά, πετάμε με τη σκούπα της κακιάς μάγισσας και με τη γατούλα και βρίσκουμε το σωστό δίψηφο φωνήεν;
Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα ασχοληθούμε με τα φωνήεντα, τα σύμφωνα, τα δίψηφα φωνήεντα, τα δίψηφα σύμφωνα και τους συνδυασμούς.
Το Τραγούδι της Αλφαβήτου
Θυμάστε τον Αόριστο τον υιό του ρήματος ;
Ο Αόριστος μας μιλάει για το χθες μια στιγμή και τελειώνει σε -σα, -ψα, -ξα, -ηκα.
Ποιανού είναι το αμαξάκι;
Του ρήματος που μου λέει τι κάνω και παίρνει -ω, τι παθαίνω ,σε τι κατάσταση βρίσκομαι και παίρνει -αι.
Για αύριο έχουμε ανάγνωση στη σελίδα 68 το μάθημα:
Ορθογραφία δε θα έχουμε για τη Δευτέρα.
Γράφουμε στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας τις σελίδες 70, 71, 72:
Μαθηματικά
Αγαπημένα μου παιδιά, θυμάστε το τραγουδάκι:
1+1=2 2x1
2+2=4 2x2
3+3=6 2x3
4+4=8 2x4
5+5=10 2x5
6+6=12 2x6
7+7=14 2x7
8+8=16 2x8
9+9=18 2x9
10+10=20 2x10
Το παίζουμε με φορές;
Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική
STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: Oι μικροί εξερευνητές
Δρ. Κολιπέτρη Ζωή ΣΕΕ ΠΕ 60
(προσαρμογή) Λέκκα Στυλιανή, ΠΕ 71
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Ο μαθητές να είναι σε θέση :
-να συμμετέχουν σε μια συζήτηση, να επιχειρηματολογούν και να διατυπώνουν ερωτήσεις-να «παίζουν» με τα βασικά εργαλεία του λογισμικού voki.
-να εντοπίζουν και να αναπαριστούν διαδρομές με σύστημα αναφοράς έξω από το σώμα τους, με τη χρήση ποικίλων χωρικών εννοιών
-να επιλύουν προβλήματα βασισμένα στην αλγοριθμική προσέγγιση (δομή ακολουθίας, δομή της επιλογής επαναληπτικές διαδικασίες)
-να βελτιώνουν τις χωρικές τους δεξιότητες με προγραμματιζόμενα παιχνίδια
1 η Δραστηριότητα: Γνωριμία με το επάγγελμα του ξεναγού.
Στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έρχεται ένα ηχογραφημένο μήνυμα (voki) για τους μαθητές, μέσω του οποίου γίνεται η γνωριμία με την αποστολέα του γράμματος, την Μπιμπι μπο, η οποία είναι ξεναγός και είναι μια ομιλούσα μορφή avatar. Παροτρύνει τους μαθητές μέσα από μια σειρά διαδικασιών επίλυσης ασκήσεων και εύρεσης των απαντήσεων σε γρίφους (inquriry based learning), να κερδίσουν το δίπλωμα του «Βοηθού ξεναγού» και να υλοποιήσουν ένα σχέδιο παρουσίασης και διαφήμησης των μνημείων. Οι μαθητές αναζητούν πληροφορίες για το επάγγελμα του ξεναγού. Διατυπώνουν, καταγράφουν ή ηχογραφούν ανά ομάδες με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού, ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμα του ξεναγού.
2 η δραστηριότητα: Εύρεση μνημείων
Η Μπιμπι μπο στέλνει μια σειρά δράσεων για την αναγνώριση σημαντικών μνημείων, όπως:
-να φτιάξουν on line ένα παζλ για να συνθέσουν την εικόνα του μνημείου
-ένα ψηφιακό παιχνίδι με βελάκια στην έξοδο του οποίου υπάρχει το μνημείο.
Big Ben https://scratch.mit.edu/projects/821591304
Σαγράδα Φαμίλια https://scratch.mit.edu/projects/821589992
Κολοσσαίο https://scratch.mit.edu/projects/821576270
Πύργος Άϊφελ https://scratch.mit.edu/projects/821566279
Παρθενώνας https://scratch.mit.edu/projects/821570735
-να ακολουθήσουν τον αλγόριθμο σε χαρτί ώστε να συλλέξουν τα γράμματα του ονόματος ενός μνημείου.
3η δραστηριότητα: Αναγνώριση των μνημείων.
Οι μαθητές αναγνωρίζουν τα μνημεία και συλλέγουν δεδομένα για την ιστορία τους με μηχανές αναζήτησης.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε τις δύο πρώτες στροφές του ποιήματος στη σελίδα 68 του βιβλίου της Γλώσσας.
Ορθογραφία δε θα έχουμε για τη Δευτέρα.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε στο τετράδιο του Παπαδόπουλου στη σελίδα 88.
Κάνουμε τη φωτοτυπία των Μαθηματικών με τον πολλαπλασιασμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου