Τετάρτη 5 Μαρτίου 2025
Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα ασχοληθούμε με ποιήματα, ένα τραγούδι και τον Εθνικό ύμνο.
Ύμνος εις την Ελευθερίαν
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μουσική: Νικόλαος Μάντζαρος
Στίχοι: Διονύσιος Σολωμός
Υιοθετήθηκε 1865 στην Ελλάδα
1966 στην Κύπρο.
Ο Ύμνος εις την Ελευθερίαν (πολυτονικά: Ὕμνος εἰς τὴν Ἐλευθερίαν) είναι ποίημα που έγραψε ο Διονύσιος Σολωμός το 1823, τμήμα του οποίου αποτελεί τον εθνικό ύμνο της Ελλάδας (από το 1865) και της Κύπρου από το 1966. Αποτελείται από 158 στροφές ή 632 στίχους.
Για αύριο έχουμε ανάγνωση στη σελίδα 40 τον Εθνικό ύμνο:
Ύμνος εις την ελευθερία
Αγαπημένα μου παιδιά, παίζουμε με την αλφαβήτα; Πατήστε με το ποντίκι τη χρωματιστή λέξη ή την εικόνα για να παίξετε!
Θα γράψουμε το τετράδιο εργασιών της Γλώσσας:
Μαθηματικά
Αγαπημένα μου παιδιά, θα κάνουμε τις προσθέσεις για να προχωρήσει το τρένο και να φτάσει στον προορισμό του; Πατήστε με το ποντίκι τη λέξη τρένο ή την εικόνα για να παίξετε!
Δράσεις Ενεργού Πολίτη
Τα δικαιώματα μας στην καθημερινότητα
Νηπιαγωγείο - Α'- Β'- Γ΄Δημοτικού
4,3,16,17
Οι μαθητές συζητούν σχετικά με τα δικαιώματα του παιδιού στην καθημερινότητα τους μαθαίνοντας ποιο δικαίωμα αντιστοιχεί στην καθημερινότητα τους , τι σημαίνει κάθε δικαίωμα και πόσο σημαντικό είναι.
Κύριος σκοπός της δράσης είναι να γνωρίσουν και να μάθουν οι μαθητές τα δικαιώματα τους σε διάφορες καταστάσεις και την εφαρμογή τους και τι συνεπάγεται η καταπάτησή τους.
Μάθημα ή τομέας του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων που εντάσσεται:
Ενδιαφέρομαι και ενεργώ - Κοινωνική συναίσθηση κι ευθύνη
Υποθεματική: Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα
Α’ Δημοτικού
Τα δικαιώματα μας στην καθημερινότητα
Διάρκεια: 12 ώρες
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Οι μαθητές να γνωρίσουν τα δικαιώματά τους, , έτσι ώστε να συνειδητοποιήσουν ότι όλα τα παιδιά έχουν ίσα δικαιώματα και αξίζουν ίσης αντιμετώπισης, ανεξάρτητα από τις επιμέρους διαφορές τους. Η συνειδητή ένταξη τους σε ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά, η αναγνώριση και η αποδοχή των ομάδων με «διαφορετικά» από αυτούς χαρακτηριστικά, καθώς και η αναγνώριση και η αποδοχή των δικαιωμάτων των «διαφορετικών» αυτών ομάδων προωθεί μέσω της ενσυναίσθησης τις δημοκρατικές συμπεριφορές και αξίες. Οι μαθητές προσεγγίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, «μπαίνοντας» στη θέση άλλων παιδιών, των οποίων τα δικαιώματα καταπατώνται. Ο προβληματισμός που αναπτύσσεται σχετικά με τις «διαφορετικές» συνθήκες ζωής των «διαφορετικών» παιδιών οδηγεί στην ανάδειξη της αναγκαιότητας του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αποδοχής του «διαφορετικού».
Η τάξη του σχολείου , ο ψηφιακός χώρος του διαδικτύου, ο διάδρομος του σχολείου
Βάψιμο
και ανάγνωση εικογραφημένων εικόνων των δικαιωμάτων του παιδιού. Χωρισμός των
μαθητών σε ομάδες και κάθε ομάδα παρουσιάζει ένα δικαίωμα στην ολομέλεια. ( 1
ώρα και μισή)
Ανάγνωση θα έχουμε τον Εθνικό ύμνο της Ελλάδος στη σελίδα 40 του βιβλίου της Γλώσσας.
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Αα, Ββ, Γγ, Δδ, Εε, Ζζ, Ηη, Θθ, Ιι, Κκ, Λλ, Μμ, Νν, Ξξ, Οο, Ππ, Ρρ, Σσς, Ττ, Υυ, Φφ, Χχ, Ψψ, Ωω.
Στο τετράδιο γραφής γράφουμε ένα ακόμη παραμύθι με τη νεράιδα και το βασιλιά.
Στο φωτοτυπιάκι- λίστα των Μαθηματικών, κάνουμε αφαιρέσεις του τύπου 1ν - ν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου