Αγαπημένα μου παιδιά, παίζουμε με τα θηλυκά ουσιαστικά σε -η;
Αγαπημένα μου παιδιά και σήμερα θα ασχοληθούμε με τα -η, -ι που έχουν στο τέλος τα ουσιαστικά:
τα αγόρια (αρσενικά) πάντα -η,
τα κορίτσια (θηλυκά) πάντα -η,
οι πολλοί κι οι πολλές πάντα οι.
Πατήστε τα χρωματιστά γράμματα να δείτε εκπλήξεις!
Για τη Δευτέρα έχουμε ανάγνωση στη σελίδα 44, το ίδιο μάθημα:
Η μετακόμιση
Ορθογραφία θα έχουμε: Με χοντρή κλωστή θα υφάνω αδιάβροχο πανί.
Γράφουμε στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας:
Αγαπημένα μου παιδιά, θα κάνουμε τις αφαιρέσεις για να ντύσουμε την κούκλα;
Πατήστε τη λέξη κούκλα ή την εικόνα για να παίξετε!
Δράσεις Ενεργού Πολίτη
Τα δικαιώματα μας στην καθημερινότητα
Νηπιαγωγείο - Α'- Β'- Γ΄Δημοτικού
4,3,16,17
Οι μαθητές συζητούν σχετικά με τα δικαιώματα του παιδιού στην καθημερινότητα τους μαθαίνοντας ποιο δικαίωμα αντιστοιχεί στην καθημερινότητα τους , τι σημαίνει κάθε δικαίωμα και πόσο σημαντικό είναι.
Κύριος σκοπός της δράσης είναι να γνωρίσουν και να μάθουν οι μαθητές τα δικαιώματα τους σε διάφορες καταστάσεις και την εφαρμογή τους και τι συνεπάγεται η καταπάτησή τους.
Μάθημα ή τομέας του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων που εντάσσεται:
Ενδιαφέρομαι και ενεργώ - Κοινωνική συναίσθηση κι ευθύνη
Υποθεματική: Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα
Α’ Δημοτικού
Τα δικαιώματα μας στην καθημερινότητα
Διάρκεια: 12 ώρες
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Οι μαθητές να γνωρίσουν τα δικαιώματά τους, , έτσι ώστε να συνειδητοποιήσουν ότι όλα τα παιδιά έχουν ίσα δικαιώματα και αξίζουν ίσης αντιμετώπισης, ανεξάρτητα από τις επιμέρους διαφορές τους. Η συνειδητή ένταξη τους σε ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά, η αναγνώριση και η αποδοχή των ομάδων με «διαφορετικά» από αυτούς χαρακτηριστικά, καθώς και η αναγνώριση και η αποδοχή των δικαιωμάτων των «διαφορετικών» αυτών ομάδων προωθεί μέσω της ενσυναίσθησης τις δημοκρατικές συμπεριφορές και αξίες. Οι μαθητές προσεγγίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, «μπαίνοντας» στη θέση άλλων παιδιών, των οποίων τα δικαιώματα καταπατώνται. Ο προβληματισμός που αναπτύσσεται σχετικά με τις «διαφορετικές» συνθήκες ζωής των «διαφορετικών» παιδιών οδηγεί στην ανάδειξη της αναγκαιότητας του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αποδοχής του «διαφορετικού».
Η τάξη του σχολείου , ο ψηφιακός χώρος του διαδικτύου, ο διάδρομος του σχολείου
Δημιουργία
αφίσας του κάθε δικαιώματος του παιδιού από ομάδες μαθητών της τάξης και
δημιουργία έκθεσης των δικαιωμάτων του παιδιού ανάρτηση τους στο διάδρομο του
σχολείου.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε ξανά το σημειωμένο κείμενο στη σελίδα 44 του βιβλίου της Γλώσσας.
Ορθογραφία θα έχουμε για τη Δευτέρα:
Με χοντρή κλωστή θα υφάνω αδιάβροχο πανί.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε στο τετράδιο του Παπαδόπουλου στη σελίδα 70.
Στη φωτοτυπία των Μαθηματικών θα βρούμε πόσο κάνουν οι αφαιρέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου