Τετάρτη 2 Απριλίου 2025
Αγαπημένα μου παιδιά παίζουμε με τα ρήματα; Το ρήμα έχει -ω και -αι στο τέλος στο εγώ!
Αγαπημένα μου παιδιά, σήμερα θα ασχοληθούμε με τι παθαίνω εγώ , σε τι κατάσταση βρίσκομαι και πάντα παίρνω αι!
Ποιανού είναι το αμαξάκι;
μου λέει τι κάνω, -ω, τι παθαίνω και σε τι κατάσταση βρίσκομαι, -αι!
Πατήστε τα χρωματιστά γράμματα να δείτε εκπλήξεις!
Αγαπημένα μου παιδιά τα βγάζουμε;
Κάνουμε αφαιρέσεις παίζοντας!
-να κωδικοποιούν ενέργειες με τη χρήση συμβολικών αναπαραστάσεων
-να βελτιώνουν τις χωρικές τους δεξιότητες με την μετακίνησή τους στο χώρο και τη χρήση εννοιών προσανατολισμού
-να προγραμματίζουν τα ρομπότ να κινούνται πάνω στο ταμπλό αποκτώντας δεξιότητες χωρικής κίνησης (βιωματικά και ψηφιακά), -να συνεργάζονται σε ομάδες για την επίτευξη μιας κοινής εργασίας,
-να αποκωδικοποιούν δεδομένα για την εύρεση λύσεων
-να κωδικοποιούν ενέργειες με τη χρήση συμβολικών αναπαραστάσεων -να βελτιώνουν τις χωρικές τους δεξιότητες με την μετακίνησή τους στο χώρο και τη χρήση εννοιών προσανατολισμού
-να προγραμματίζουν α ρομπότ να κινούνται πάνω στο ταμπλό αποκτώντας δεξιότητες χωρικής κίνησης (βιωματικά και ψηφιακά),
-να συνεργάζονται σε ομάδες για την επίτευξη μιας κοινής εργασίας,
-να αποκωδικοποιούν δεδομένα για την εύρεση λύσεων σε προβλήματα. Λύνουμε γρίφους
1 η Δραστηριότητα: Το robot ταξιδεύει. Οι μαθητές συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι προγραμματισμού του robot. Στο χώρο της τάξης υπάρχουν οι εικόνες ή τα μοντέλα των μνημείων σε διαφορετικά σημεία. Η Μπιμπι μπο, η ξεναγός δίνει γρίφους (δύο μηνύματα) σε κάθε ομάδα για την ανακάλυψη του κάθε μνημείου,
π.χ. Στηρίζεται σε τέσσερα πόδια και ξύνει με τη μύτη του τον ουρανό. Ποιο είναι;». Όταν λύνεται ο γρίφος το robot προγραμματίζεται για να φτάσει στην εικόνα του Άιφελ. Ακολουθεί με τον ίδιο τρόπο η επίλυση όλων των γρίφων.
2η Δραστηριότητα: Αναγνώριση γεωμετρικών σχημάτων.
Οι μαθητές αναγνωρίζουν βασικά γεωμετρικά σχήματα στα δομικά στοιχεία των μνημείων, προσπαθώντας να τα αποκωδικοποιήσουν μορφολογικά «Με ποιο σχήμα μοιάζει; Από ποια σχήματα αποτελείται;». (π.χ. σύνθεση των μνημείων από γεωμετρικά σχήματα).
3 η δραστηριότητα: Κατασκευές. Οι μαθητές στο αρχικό μήνυμα της ξεναγού Μπιμπι μπο (avatar) έχουν αναλάβει την αποστολή να κατασκευάσουν με πλαστελίνη τρισδιάστατα τα μνημεία με υλικά που οι ίδιοι θα επιλέξουν και να τα διαφημίσουν. Τα κριτήρια επιτυχίας είναι: οι κατασκευές τους να είναι σταθερές και τα δομικά στοιχεία που θα επιλέξουν να έχουν ομοιότητες με αυτά των μνημείων .
Ανάγνωση θα έχουμε το σημειωμένο κομμάτι, του κειμένου στη σελίδα 75 του βιβλίου της Γλώσσας.
Ορθογραφία θα έχουμε για την Παρασκευή:
Σκέφτομαι, είναι σωστό να μπω μέσα στη σπηλιά;
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε στο τετράδιο του Παπαδόπουλου στη σελίδα 94.
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε προσθέσεις της μορφής ΔΜ+ ΔΜ κάθετα.







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου