Τρίτη 1 Απριλίου 2025

  Τετάρτη 2  Απριλίου 2025

 Αγαπημένα μου παιδιά παίζουμε με τα ρήματα; Το ρήμα έχει -ω και -αι στο τέλος στο εγώ!







Αγαπημένα μου παιδιά, σήμερα θα  ασχοληθούμε με τι παθαίνω εγώ  , σε τι κατάσταση βρίσκομαι και πάντα παίρνω αι!

Ποιανού είναι το αμαξάκι;

Του ρήματος που 

μου λέει τι κάνω, -ω, τι παθαίνω και σε τι κατάσταση βρίσκομαι, -αι!

Πατήστε τα χρωματιστά γράμματα να δείτε   εκπλήξεις!


Η χελώνα Καρέττα Καρέττα
Η διδασκαλία του κειμένου και των αντίστοιχων εργασιών στο Τετράδιο Εργασιών (σ. 76-77) δύνανται να παραλειφθούν. Έχει προηγηθεί η
διδασκαλία της παρατακτικής σύνδεσης όμοιων όρων μέσα στην πρόταση. Μπορεί να αξιοποιηθεί, ωστόσο, στο πλαίσιο υλοποίησης σχεδίων εργασίας.
Αρχαίοι μύθοι
Αν ο χρόνος δεν επαρκεί, το κείμενο και οι αντίστοιχες εργασίες στο Τετράδιο Εργασιών (σ. 78) μπορούν να παραλειφθούν. Το κείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο υλοποίησης σχεδίων εργασίας. ( Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής   ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου παιδείας Γ. Κατσαρός απέστειλε στα σχολεία οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025.)
Για αύριο θα έχουμε  ανάγνωση στη σελίδα 75 το μάθημα:

Ορθογραφία θα έχουμε: 
Σκέφτομαι, είναι σωστό να μπω μέσα στη σπηλιά;

Θα γράψουμε στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας τη σελίδα 79 :
Τέλος γράφουμε στο τετράδιο της γραφής ένα ακόμη παραμύθι: Μια φορά κι ένα καιρό...

Μαθηματικά

Αγαπημένα μου παιδιά τα βγάζουμε;

 Κάνουμε αφαιρέσεις παίζοντας!


Στα μαθηματικά  θα κάνουμε στο βιβλίο των  Μαθηματικών, δεύτερο τεύχος, το  μάθημα 54 .

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Τρίτη 10 Ιουνίου  2025     Α   α   παιχνίδια   Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα πράσινα γράμματα Α α για παίξετε! Μετά παίξτε και τα πα...