Παρασκευή 4 Απριλίου 2025
Αγαπημένα μου παιδιά βάζουμε το σωστό άρθρο παίζοντας; Οι άντρες έχουν το άρθρο ο, οι γυναίκες το άρθρο η και τα ουδέτερα το άρθρο το.
Αγαπημένα μου παιδιά παίζουμε με τα ρήματα; Το ρήμα έχει -αι στο τέλος στο εγώ και μου λέει εγώ τι παθαίνω ή σε τι κατάσταση βρίσκομαι.
Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα ασχοληθούμε με το άρθρο.
Στους πολλούς και στις πολλές βάζω άρθρο οι μπροστά!
Ποιανού είναι το αμαξάκι;
Του ρήματος που μου λέει τι κάνω, -ω, τι παθαίνω και σε τι κατάσταση βρίσκομαι, -αι!
Θα ασχοληθούμε ακόμη με τις προσωπικές αντωνυμίες που μπαίνουν στη θέση των ουσιαστικών όταν αυτά πάνε να κοιμηθούν!
Για αύριο θα έχουμε ανάγνωση στη σελίδα 76 το μάθημα:
Ορθογραφία θα έχουμε:
Το χειμώνα δεν μπορείς να μπεις στη σπηλιά.
Θα γράψουμε στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας τη σελίδα 80 :
Αγαπημένα μου παιδιά τα βάζουμε;
Κάνουμε προσθέσεις παίζοντας!
-να κωδικοποιούν ενέργειες με τη χρήση συμβολικών αναπαραστάσεων
-να βελτιώνουν τις χωρικές τους δεξιότητες με την μετακίνησή τους στο χώρο και τη χρήση εννοιών προσανατολισμού
-να προγραμματίζουν τα ρομπότ να κινούνται πάνω στο ταμπλό αποκτώντας δεξιότητες χωρικής κίνησης (βιωματικά και ψηφιακά), -να συνεργάζονται σε ομάδες για την επίτευξη μιας κοινής εργασίας,
-να αποκωδικοποιούν δεδομένα για την εύρεση λύσεων
-να κωδικοποιούν ενέργειες με τη χρήση συμβολικών αναπαραστάσεων -να βελτιώνουν τις χωρικές τους δεξιότητες με την μετακίνησή τους στο χώρο και τη χρήση εννοιών προσανατολισμού
-να προγραμματίζουν α ρομπότ να κινούνται πάνω στο ταμπλό αποκτώντας δεξιότητες χωρικής κίνησης (βιωματικά και ψηφιακά),
-να συνεργάζονται σε ομάδες για την επίτευξη μιας κοινής εργασίας,
-να αποκωδικοποιούν δεδομένα για την εύρεση λύσεων σε προβλήματα. Λύνουμε γρίφους
β΄ μέρος
1η Δραστηριότητα: Το robot ταξιδεύει. Οι μαθητές συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι προγραμματισμού του robot. Στο χώρο της τάξης υπάρχουν οι εικόνες ή τα μοντέλα των μνημείων σε διαφορετικά σημεία. Η Μπιμπι μπο, η ξεναγός δίνει γρίφους (δύο μηνύματα) σε κάθε ομάδα για την ανακάλυψη του κάθε μνημείου,
π.χ. Στηρίζεται σε τέσσερα πόδια και ξύνει με τη μύτη του τον ουρανό. Ποιο είναι;». Όταν λύνεται ο γρίφος το robot προγραμματίζεται για να φτάσει στην εικόνα του Άιφελ. Ακολουθεί με τον ίδιο τρόπο η επίλυση όλων των γρίφων.
2η Δραστηριότητα: Αναγνώριση γεωμετρικών σχημάτων.
Οι μαθητές αναγνωρίζουν βασικά γεωμετρικά σχήματα στα δομικά στοιχεία των μνημείων, προσπαθώντας να τα αποκωδικοποιήσουν μορφολογικά «Με ποιο σχήμα μοιάζει; Από ποια σχήματα αποτελείται;». (π.χ. σύνθεση των μνημείων από γεωμετρικά σχήματα).
3η δραστηριότητα: Κατασκευές. Οι μαθητές στο αρχικό μήνυμα της ξεναγού Μπιμπι μπο (avatar) έχουν αναλάβει την αποστολή να κατασκευάσουν με πλαστελίνη τρισδιάστατα τα μνημεία με υλικά που οι ίδιοι θα επιλέξουν και να τα διαφημίσουν. Τα κριτήρια επιτυχίας είναι: οι κατασκευές τους να είναι σταθερές και τα δομικά στοιχεία που θα επιλέξουν να έχουν ομοιότητες με αυτά των μνημείων .
ΤΕΛΟΣ
Μελέτη Περιβάλλοντος
Ανάγνωση θα έχουμε το σημειωμένο κομμάτι, του κειμένου στη σελίδα 76 του βιβλίου της Γλώσσας.
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Το χειμώνα δεν μπορείς να μπεις στη σπηλιά.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε στο τετράδιο του Παπαδόπουλου στη σελίδα 95.
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε αφαιρέσεις της μορφής ΔΜ+ ΔΜ κάθετα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου