Ναι, βγάζουμε από ένα διψήφιο ως το 20 ένα μονοψήφιο αριθμό παίζοντας!
Στα μαθηματικά θα κάνουμε στο τετράδιο των Μαθηματικών, τέταρτο τεύχος το μάθημα 58 .
Θα θυμηθούμε τιςΜονάδες και τις Δεκάδες , την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
Πατάω με το ποντίκι την εικόνα του τάγκραμ και φτιάχνω με τα κομμάτια του πολλά, πολλά σχέδια!
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά
Μαρία Κεφαλάκη, PhD Επιστημών Αγωγής
3ο εργαστήριο
Μαθαίνουμε από τους/τις ειδικούς
Στόχοι
Οι μαθητές/τριες:
1.Σε επίπεδο γνώσεων
α. Να περιγράφουν τις επιπτώσεις των πλαστικών απορριμμάτων στη θαλάσσια ζωή.
2.Σε επίπεδο ικανοτήτων/δεξιοτήτων ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Επικοινωνία
α. Να παράγουν ερωτήματα προς τρίτους, για να δομήσουν μια συνέντευξη και να κάνουν ενεργητική ακρόαση των απαντήσεων. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΥ
β. Να ερευνούν και να συλλέγουν δεδομένα από αξιόπιστες πηγές.
γ. Να αναλύουν δεδομένα και να καταλήγουν σε γενικά συμπεράσματα και να τα εκφράζουν πολύτροπα.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
δ. Να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα ψηφιακά μέσα για να επικοινωνούν και για να συλλέγουν δεδομένα.
3. Σε επίπεδο στάσεων:
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Δημιουργικότητα
α. Να αποκτήσουν θετική στάση στη βίωση μη οικείων καταστάσεων που αποτελούν ευκαιρίες μάθησης.
Δραστηριότητα 1 :
Τα παιδιά, μετά από παρότρυνση των ηρώων, συντάσσουν ένα ηλεκτρονικό μήνυμαπου θα στείλουν σε κάποιο/αειδικόεπιστήμονα, για να αντλήσουν παραπάνω πληροφορίες για τις επιπτώσεις στη θαλάσσια ζωή των πλαστικών απορριμμάτων. Καταγράφουν τα ερωτήματα που θα ήθελαν να κάνουν.
Δραστηριότητα 2 (Μπορεί να γίνει ή 1η ή 2η δραστηριότητα μόνο αν δεν επαρκεί ο χρόνος) : Τα παιδιά, τηλεφωνώντας στο Δήμο Χανίων , Διεύθυνση Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Καθαριότητας, διενεργούν τη συνέντευξη στον/στην ειδικό, ηχογραφώντας τις απαντήσεις.
Στη συνέχεια, σε ομάδες, τις ακούν ξανά συζητούν και καταλήγουν σε συμπεράσματα που προέρχονται από τις πληροφορίες που άντλησαν από τη συνέντευξη.
Συμπληρώνουν τον εννοιολογικό χάρτη για τη θάλασσα και τον συγκρίνουν με αυτόν του 2ου εργαστηρίου.
Δραστηριότητα 3: Τα παιδιά σε ομάδες επιλέγουν και παρουσιάζουν με όποιον τρόπο θέλουν π.χ. εικαστικά, αυτοσχεδιάζοντας, ως αφίσα, κ.ά., έναν από τους τίτλους που πρότειναν και παρουσιάζουν στην ολομέλεια τα έργα τους.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε τη φωτοτυπία ανάγνωσης Μ μ από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο :
Ένα μήλο και ένα τόπι.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το γράμμα Μ μ στη φωτοτυπία.
Στο τετράδιο Μαθηματικών προσθέτουμε και αφαιρούμε κάθετα ΔΜ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου