την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
Πατήστε τα βαμμένα γράμματα να δείτε για την όμορφη αυτή πρόσθεση που ανεβαίνει ψηλά!
Ο θησαυρός του Κοντορεβιθούληγια να εξασκούμαστε στις προσθέσεις που κάνουν πάνω από το 10 με ημιαφηρημένο τρόπο: ( Πατήστε τα πορτοκαλίγράμματα να τον δείτε!)
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική
STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική
Η beebot στην υπηρεσία της ανακύκλωσης
Χρήστος Σκάρκος
2ο εργαστήριο: Διαχείριση των απορριμμάτων, συλλογή και ταξινόμησή τους
Στόχοι:
Διάκριση των υλικών που ανακυκλώνονται ή όχι Να γνωρίσουν το υλικό κατασκευής
Να διακρίνουν τα οργανικά από τα ανόργανα Να κάνουν καταμέτρηση και ταξινόμηση
Δραστηριότητες:
Η κάθε ομάδα συγκεντρώνει στον χώρο της συσκευασίες που προϊόντων που έφεραν από το σπίτι τα μέλη της και στη συνέχεια με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού τα χωρίζει σε ομάδες. Οι μαθητές στη φάση αυτή μαθαίνουν να γράφουν και να διαβάζουν τις λέξεις «χαρτί», «μέταλλο», «πλαστικό», «γυαλί», «οργανικά» . Οι μαθητές σε κάθε ομάδα μπορούν να διαπιστώσουν τη διαφορά ανάμεσα στα υλικά που έχουν συγκεντρώσει, ποια είναι ποιο σκληρά ή πιο μαλακά. Αφού τα διαχωρίσουν ανάλογα με το υλικό κατασκευής τα καταγράφουν σε έναν πίνακα η κάθε ομάδα «Φύλλο Εργασίας 1».
Στη συνέχεια ένα μέλος από την κάθε ομάδα ανακοινώνει το πλήθος των συσκευασιών από κάθε είδος και ο εκπαιδευτικός μπορεί να τα σημειώσει στον πίνακα και στη συνέχεια οι μαθητές να μπορούν να κάνουν συγκρίσεις αναφορικά με το πλήθος των συσκευασιών που συγκέντρωσαν: Πχ. Ποια ομάδα συγκέντρωσε τα περισσότερα ή τα λιγότερα πλαστικά; Ομοίως και για τις άλλες κατηγορίες.
Επεκτείνοντας τη δραστηριότητα οι μαθητές μπορούν να κληθούν συνεργαστούν και να εντοπίσουν αντικείμενα μέσα από την αίθουσα διδασκαλίας ή στο σχολείο που ανήκουν σε κάθε κατηγορία. Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός μπορεί να καταχωρίσει τις απόψεις τους σε ένα συννεφόλεξο, στην online πλατφόρμα.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε τη φωτοτυπία ανάγνωσης Β β από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Ένα βόδι είναι δεμένο στο λιβάδι.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το γράμμα Β β στη φωτοτυπία.
Στο τετράδιο των Μαθηματικών θα γράψουμε την προπαίδεια του 2.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου