Τετάρτη 14 Μαΐου 2025

 Πέμπτη 15 Μαΐου 2025

  Ξ ξ παιχνίδια 

Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα γράμματα Ξ ξ για παίξετε! Μετά παίξτε και τα παρακάτω παιχνίδια:


 




Τεχνητή Νοημοσύνη
https://chatgpt.com/


aclass2dsxanivn@gmail.com

bibibo1980



 Τραγουδάμε τους αριθμούς 1-10

Μαθαίνω να μετρώ ως το 100


 Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα συνεχίσουμε την  επανάληψη στα 24 γράμματα με το παλιό βιβλίο της Γλώσσας μου (1982-2005)

Το γράμμα Ξ ξ

Για αύριο θα έχουμε  ανάγνωση το Ξ ξ .

Ορθογραφία θα έχουμε: 
Ένα ταξί ξεκίνησε με μεγάλη ταχύτητα.

Θα γράψουμε τις ασκήσεις του βιβλίου της Γλώσσας μου για το γράμμα Ξ ξ :




Πατήστε τα χρωματιστά 
γράμματα να δείτε   εκπλήξεις!

 Μαθηματικά

 Αγαπημένα μου παιδιά, παίζουμε πολλαπλασιάζοντας ανά 2, 5 και 10;


 



Στα μαθηματικά  θα κάνουμε στο τετράδιο των Μαθηματικών, τέταρτο τεύχος το μάθημα 62. 

Ο θησαυρός του Κοντορεβιθούλη για να εξασκούμαστε στις προσθέσεις που κάνουν πάνω από το 10 με ημιαφηρημένο τρόπο: ( Πατήστε τα πορτοκαλί  γράμματα να τον δείτε!)


Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική
Η beebot στην υπηρεσία της ανακύκλωσης
Χρήστος Σκάρκος
3ο εργαστήριο: Μετράμε αποστάσεις και κατασκευάζουμε την πίστα μας
Στόχοι:
Να γνωρίσουν το ρομπότ Beebot και τη λειτουργία τους.
Να κατασκευάζουν την πίστα.
Δραστηριότητες:
Το εργαστήριο ξεκινάει με την παρουσίαση του ρομπότ από τον εκπαιδευτικό. Εφόσον στο προηγούμενο εργαστήριο η συζήτηση είχε καταλήξει στην αξιοποίηση των ρομπότ για τη συλλογή και διαλογή των απορριμμάτων ο εκπαιδευτικός ξεκινάει το μάθημα λέγοντας: «Ζητήσατε ένα ρομπότ για τα απορρίμματα και σας το έφερα!» Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός μοιράζει στις ομάδες το Φύλλο εργασίας 2
 και ζητάει από τους μαθητές να συνεργαστούν ώστε να διαπιστώσουν τη λειτουργία του και ανάλογα με την ηλικία τους να το συμπληρώσουν είτε προφορικά, είτε γραπτά.  Όταν ολοκληρωθεί το στάδιο αυτό και οι μαθητές κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας του Beebot , ο εκπαιδευτικός θα εξηγήσει στους μαθητές ότι το ρομπότ δεν μπορεί να κινείται ελεύθερα οπουδήποτε και ότι θα πρέπει να δημιουργήσουν τον κόσμο του, μια πίστα. Σε πρώτη φάση οι μαθητές/τριες θα πρέπει να δημιουργήσουν τη δική τους μονάδα μέτρησης με βάση την οποία θα μετρήσουν τις αποστάσεις και με την βοήθεια του εκπαιδευτικού θα χωρίσουν την πίστα σε τετράγωνα. Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου και της Α΄ τάξης μπορούν να αξιοποιήσουν οποιουδήποτε είδους υλικό προκειμένου να αναπαραστήσουν το μήκος του ρομπότ (15 εκ.) ώστε με αυτόν τον τρόπο να μπορέσουν να μετρήσουν τα διαστήματα και να χαράξουν τις γραμμές. Μετά την ολοκλήρωση της χάραξης των τετραγώνων μπορούν οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν και πάλι το ρομπότ, προκειμένου να δοκιμάσουν και πάλι τις λειτουργίες τους, αλλά σε συγκεκριμένο χώρο πλέον.

Εργασίες για το σπίτι:

Ανάγνωση θα έχουμε  τη φωτοτυπία ανάγνωσης  Ξ ξ από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .

Ορθογραφία  θα έχουμε για αύριο:

Ένα ταξί ξεκίνησε με μεγάλη ταχύτητα.

Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το γράμμα Ξ ξ  στη φωτοτυπία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Τρίτη 10 Ιουνίου  2025     Α   α   παιχνίδια   Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα πράσινα γράμματα Α α για παίξετε! Μετά παίξτε και τα πα...