την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
Πατήστε τα βαμμένα γράμματα να δείτε για την όμορφη αυτή πρόσθεση που ανεβαίνει ψηλά!
Ο θησαυρός του Κοντορεβιθούληγια να εξασκούμαστε στις προσθέσεις που κάνουν πάνω από το 10 με ημιαφηρημένο τρόπο: ( Πατήστε τα πορτοκαλίγράμματα να τον δείτε!)
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική
Η beebot στην υπηρεσία της ανακύκλωσης
Χρήστος Σκάρκος
3ο εργαστήριο: Μετράμε αποστάσεις και κατασκευάζουμε την πίστα μας
Στόχοι:
Να γνωρίσουν το ρομπότ Beebot και τη λειτουργία τους.
Να κατασκευάζουν την πίστα.
Δραστηριότητες:
Το εργαστήριο ξεκινάει με την παρουσίαση του ρομπότ από τον εκπαιδευτικό. Εφόσον στο προηγούμενο εργαστήριο η συζήτηση είχε καταλήξει στην αξιοποίηση των ρομπότ για τη συλλογή και διαλογή των απορριμμάτων ο εκπαιδευτικός ξεκινάει το μάθημα λέγοντας: «Ζητήσατε ένα ρομπότ για τα απορρίμματα και σας το έφερα!» Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός μοιράζει στις ομάδες το Φύλλο εργασίας 2
και ζητάει από τους μαθητές να συνεργαστούν ώστε να διαπιστώσουν τη λειτουργία του και ανάλογα με την ηλικία τους να το συμπληρώσουν είτε προφορικά, είτε γραπτά. Όταν ολοκληρωθεί το στάδιο αυτό και οι μαθητές κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας του Beebot , ο εκπαιδευτικός θα εξηγήσει στους μαθητές ότι το ρομπότ δεν μπορεί να κινείται ελεύθερα οπουδήποτε και ότι θα πρέπει να δημιουργήσουν τον κόσμο του, μια πίστα. Σε πρώτη φάση οι μαθητές/τριες θα πρέπει να δημιουργήσουν τη δική τους μονάδα μέτρησης με βάση την οποία θα μετρήσουν τις αποστάσεις και με την βοήθεια του εκπαιδευτικού θα χωρίσουν την πίστα σε τετράγωνα. Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου και της Α΄ τάξης μπορούν να αξιοποιήσουν οποιουδήποτε είδους υλικό προκειμένου να αναπαραστήσουν το μήκος του ρομπότ (15 εκ.) ώστε με αυτόν τον τρόπο να μπορέσουν να μετρήσουν τα διαστήματα και να χαράξουν τις γραμμές. Μετά την ολοκλήρωση της χάραξης των τετραγώνων μπορούν οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν και πάλι το ρομπότ, προκειμένου να δοκιμάσουν και πάλι τις λειτουργίες τους, αλλά σε συγκεκριμένο χώρο πλέον.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε τη φωτοτυπία ανάγνωσης Ξ ξ από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Ένα ταξί ξεκίνησε με μεγάλη ταχύτητα.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το γράμμα Ξ ξ στη φωτοτυπία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου