την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
Πατήστε τα βαμμένα γράμματα να δείτε για την όμορφη αυτή πρόσθεση που ανεβαίνει ψηλά!
Ο θησαυρός του Κοντορεβιθούληγια να εξασκούμαστε στις προσθέσεις που κάνουν πάνω από το 10 με ημιαφηρημένο τρόπο: ( Πατήστε τα πορτοκαλίγράμματα να τον δείτε!)
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική
STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική
Η beebot στην υπηρεσία της ανακύκλωσης
Χρήστος Σκάρκος
4ο εργαστήριο: Κατασκευές με επαναχρησιμοποίηση υλικών
Στόχοι:
Οι μαθητές να μάθουν να επαναχρησιμοποιούν υλικά
για την κατασκευή σταθερών κατασκευών.
Δραστηριότητες:
Στη φάση αυτή οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν, να εκφραστούν καλλιτεχνικά και να επιλύσουν το πρόβλημα που περιγράφεται στο Φύλλο Εργασίας 3.
Οι μαθητές θα πρέπει να συζητήσουν με την ομάδα τους και να αποφασίσουν για τα σημεία της πίστα πάνω στην οποία θα τοποθετήσουν τα κτήρια που θα δημιουργήσουν με τα ανακυκλώσιμα υλικά και τα πακέτα από συσκευασίες τροφίμων. Στη συνέχεια η κάθε ομάδα θα αποφασίσει ποια υλικά και με ποιον τρόπο θα κατασκευάσει τα κτήρια – αντικείμενα. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν είτε τα πακέτα συσκευασιών τα οποία μπορούν να χρωματίσουν να τα κολλήσουν μεταξύ του και να τους δώσουν διάφορα σχήματα, μπορούν όμως να χρησιμοποιήσου και πηλό μαζί με καλαμάκια πλαστικά για να κατασκευάσουν τρισδιάστατα αντικείμενα. Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να καταστήσει σαφές προς τους μαθητές ότι οι διαστάσεις κάθε κατασκευής πρέπει να είναι τέτοιες που να επιτρέπουν να χωράει μέσα στα τετράγωνα της πίστας, γιατί στην αντίθετη περίπτωση καθώς το ρομπότ θα κινείται πάνω στην πίστα θα προσκρούει πάνω στα αντικείμενα.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε τη φωτοτυπία ανάγνωσης Χ χ από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .
Ορθογραφία θα έχουμε για τη Δευτέρα:
Ένα χελωνάκι πατά εδώ, πατά εκεί.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το γράμμα Χ χ στη φωτοτυπία.
Στο τετράδιο των Μαθηματικών θα γράψουμε την προπαίδεια του 5.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου