την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
Πατήστε τα βαμμένα γράμματα να δείτε για την όμορφη αυτή πρόσθεση που ανεβαίνει ψηλά!
Ο θησαυρός του Κοντορεβιθούληγια να εξασκούμαστε στις προσθέσεις που κάνουν πάνω από το 10 με ημιαφηρημένο τρόπο: ( Πατήστε τα πορτοκαλίγράμματα να τον δείτε!)
Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική
STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική
Η beebot στην υπηρεσία της ανακύκλωσης
Χρήστος Σκάρκος
5ο εργαστήριο: Ο πρώτος μας αλγόριθμος. Στον ρόλο της beebot τα παιδιά
Στόχοι:
Οι μαθητές να ασκηθούν να δίνουν οδηγίες και να ακολουθούν οδηγίες βήμα βήμα.
Οι μαθητές να χρησιμοποιούν σωστά τον κατευθυντικό λόγο και να συνειδητοποιήσουν τις έννοιες του των εντολών, εμπρός, πίσω, αριστερά, δεξιά .
Δραστηριότητες:
Το εργαστήριο αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί στην σχολική αυλή. Ο εκπαιδευτικός με τη βοήθεια των μαθητών δημιουργεί μια πίστα στην αυλή και στη συνέχεια μπορούν να παίξουν το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού. Ο θησαυρός κάθε φορά θα βρίσκεται στο σημείο προορισμού. Οι μαθητές μπορούν να τοποθετούν εμπόδια ώστε να αφήνουν συγκεκριμένες διαδρομές ελεύθερες. Για τον προσδιορισμού του χώρου, των εμποδίων και του θησαυρού μπορεί να χρησιμοποιηθεί το αθλητικό υλικό του σχολείου (κώνοι κ.τ.λ.) καρεκλάκια ή οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο. Οι μαθητές της μιας ομάδας επιλέγουν το μέλος του οποίου θα κλείσουν τα μάτια για να το οδηγήσουν στον θησαυρό. Και μια άλλη ομάδα με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού τοποθετούν τα αντικείμενα στην πίστα. Όταν η πίστα είναι έτοιμη η ομάδα μελετάει πρώτα τον χώρο και επιλέγει τη διαδρομή από την οποία θα οδηγήσει το μέλος της να φτάσει στον θησαυρό. Η δραστηριότητα αυτή έχει μεγάλη σημασία γιατί οι μαθητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να ασκηθούν στο να δίνουν οδηγίες, να χρησιμοποιούν σωστά τον κατευθυντικό λόγο και να συνειδητοποιήσουν τις έννοιες του των εντολών, εμπρός, πίσω, αριστερά, δεξιά . Όσο καλύτερα ασκηθούν σε αυτή τη βιωματική δραστηριότητα τόσο ευκολότερος θα είναι στη συνέχεια ο προγραμματισμός της beebot.
Τέλος οι μαθητές καταγράφουν τις απόψεις τους αυτοαξιολογούνται και ετεροαξιολογούνται.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε τη φωτοτυπία ανάγνωσης Ζ ζ από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Τη ζώνη σου, Ζωή, την πήρε η γάτα.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το γράμμα Ζ ζ στη φωτοτυπία.
Στο τετράδιο των Μαθηματικών θα γράψουμε την προπαίδεια του 10.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου