Πέμπτη 1 Μαΐου 2025

 Παρασκευή 2 Μαΐου 2025

  Π π παιχνίδια 

Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα γράμματα Π π για παίξετε! Μετά παίξτε και τα παρακάτω παιχνίδια:


 





 Τραγουδάμε τους αριθμούς 1-10

Μαθαίνω να μετρώ ως το 100


 Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα συνεχίσουμε την  επανάληψη στα 24 γράμματα με το παλιό βιβλίο της Γλώσσας μου (1982-2005)


Το γράμμα Π π 

Για τη Δευτέρα θα έχουμε  ανάγνωση το Π π .

Ορθογραφία θα έχουμε: 
Πετάνε το τόπι.


Θα γράψουμε τις ασκήσεις του βιβλίου της Γλώσσας μου για το γράμμα Π π :



Πατήστε τα χρωματιστά γράμματα να δείτε   εκπλήξεις!


Μαθηματικά

 Αγαπημένα μου παιδιά, παίζουμε πολλαπλασιάζοντας ανά 2, 3, 5 και 10;






Τεχνητή Νοημοσύνη
https://chatgpt.com/


aclass2dsxanivn@gmail.com

bibibo1980
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά 
Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά
Μαρία Κεφαλάκη, PhD Επιστημών Αγωγής 
2ο εργαστήριο
Στόχοι
Οι μαθητές/τριες: 
1.Σε επίπεδο γνώσεων: 
α. Να περιγράφουν με ποιους τρόπους τα πλαστικά απορρίμματα καταλήγουν στο θαλάσσιο περιβάλλον και να αναφέρουν τις επιπτώσεις.
 2. Σε επίπεδο ικανοτήτων/ δεξιοτήτων: ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΥ α. Να εξηγούν τους λόγους που τα πλαστικά απορρίμματα επηρεάζουν τη θαλάσσια ζωή. 
 β. Να αναγνωρίζουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στην προϋπάρχουσα και στη νέα γνώση. γ. Να αξιολογούν ποια στοιχεία μιας πληροφορίας είναι σημαντικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων. ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 
δ. Να εξασκηθούν στη χρήση υπερσυνδέσμων, την αποτύπωση οθόνης και στην εισαγωγή τους σε φακέλους. 
 3. Σε επίπεδο στάσεων: ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ α. Να έχουν θετική στάση ως προς τη συνεργασία τους με τους άλλους για την επίτευξη ενός

Δραστηριότητα 1 : Οι  ήρωες 
Ο Φωκούλης ο Μοναχούλης και η Πρασινοψαρούλα  ζητάνε από τα παιδιά να διερευνήσουν τι συμβαίνει στα ζώα της θάλασσας, όταν υπάρχουν πλαστικά απορρίμματα. Τα παιδιά κάνουν υποθέσεις, οι οποίες καταγράφονται σε έναν εννοιολογικό χάρτη. Στη συνέχεια, οι ήρωες τους προτείνουν να κάνουν μια ιστοεξερεύνηση με σχετικούς υπερσυνδέσμους, που τους έχουν στείλει ή/και να μελετήσουν έντυπο υλικό. 

 Δραστηριότητα 2  : Τα παιδιά, ανά ομάδες παρακολουθούν ένα βίντεο:


 Κατά την διάρκεια αυτή οι υπόλοιπες ομάδες, επεξεργάζονται έντυπο υλικό και κρατούν τις δικές τους σημειώσεις.
Δραστηριότητα 3 : Κάθε ομάδα παρουσιάζει στην ολομέλεια τα συμπεράσματά της και απαντούν σε ερωτήματα των συμμαθητών/-τριών τους. Τα συγκρίνουν με αυτά που είπαν στην 1η δραστηριότητα.

Εργασίες για το σπίτι:

Ανάγνωση θα έχουμε  τη φωτοτυπία ανάγνωσης  Π π από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .

Ορθογραφία  θα έχουμε για τη Δευτέρα :

Πετάνε το τόπι.

Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το γράμμα Π π  στη φωτοτυπία.

Στο τετράδιο Μαθηματικών προσθέτουμε και αφαιρούμε κάθετα ΔΜ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Τρίτη 10 Ιουνίου  2025     Α   α   παιχνίδια   Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα πράσινα γράμματα Α α για παίξετε! Μετά παίξτε και τα πα...