Αγαπημένα μου παιδιά, παίζουμε πολλαπλασιάζοντας ανά 2, 3, 5 και 10;
Στα μαθηματικά θα κάνουμε στο βιβλίο των Μαθηματικών, δεύτερο τεύχος το μάθημα 58 .
Θα θυμηθούμε τιςΜονάδες και τις Δεκάδες , την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά
Μαρία Κεφαλάκη, PhD Επιστημών Αγωγής
2ο εργαστήριο
Στόχοι
Οι μαθητές/τριες:
1.Σε επίπεδο γνώσεων:
α. Να περιγράφουν με ποιους τρόπους τα πλαστικά απορρίμματα καταλήγουν στο θαλάσσιο περιβάλλον και να αναφέρουν τις επιπτώσεις.
2. Σε επίπεδο ικανοτήτων/ δεξιοτήτων: ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΥ α. Να εξηγούν τους λόγους που τα πλαστικά απορρίμματα επηρεάζουν τη θαλάσσια ζωή.
β. Να αναγνωρίζουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στην προϋπάρχουσα και στη νέα γνώση. γ. Να αξιολογούν ποια στοιχεία μιας πληροφορίας είναι σημαντικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων. ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
δ. Να εξασκηθούν στη χρήση υπερσυνδέσμων, την αποτύπωση οθόνης και στην εισαγωγή τους σε φακέλους.
3. Σε επίπεδο στάσεων: ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ α. Να έχουν θετική στάση ως προς τη συνεργασία τους με τους άλλους για την επίτευξη ενός
Δραστηριότητα 1 : Οι ήρωες Ο Φωκούλης ο Μοναχούλης και η Πρασινοψαρούλαζητάνε από τα παιδιά να διερευνήσουν τι συμβαίνει στα ζώα της θάλασσας, όταν υπάρχουν πλαστικά απορρίμματα. Τα παιδιά κάνουν υποθέσεις, οι οποίες καταγράφονται σε έναν εννοιολογικό χάρτη. Στη συνέχεια, οι ήρωες τους προτείνουν να κάνουν μια ιστοεξερεύνηση με σχετικούς υπερσυνδέσμους, που τους έχουν στείλει ή/και να μελετήσουν έντυπο υλικό.
Δραστηριότητα 2 : Τα παιδιά, ανά ομάδες παρακολουθούν ένα βίντεο:
Κατά την διάρκεια αυτή οι υπόλοιπες ομάδες, επεξεργάζονται έντυπο υλικό και κρατούν τις δικές τους σημειώσεις.
Δραστηριότητα 3 : Κάθε ομάδα παρουσιάζει στην ολομέλεια τα συμπεράσματά της και απαντούν σε ερωτήματα των συμμαθητών/-τριών τους. Τα συγκρίνουν με αυτά που είπαν στην 1η δραστηριότητα.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε τη φωτοτυπία ανάγνωσης Π π από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .
Ορθογραφία θα έχουμε για τη Δευτέρα :
Πετάνε το τόπι.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το γράμμα Π π στη φωτοτυπία.
Στο τετράδιο Μαθηματικών προσθέτουμε και αφαιρούμε κάθετα ΔΜ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου