Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025
Τεχνητή Νοημοσύνη
Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα συνεχίσουμε την επανάληψη στα 24 γράμματα και τα δίψηφα φωνήεντα και σύμφωνα με το παλιό βιβλίο της Γλώσσας μου (1982-2005)
Το δίψηφο σύμφωνο γγ
Μαθηματικά
Αγαπημένα μου παιδιά, παίζουμε το παιχνίδι με τα Μαθηματικά;
πρόσθεση με υπέρβαση της δεκάδας
πρόσθεση με υπέρβαση της δεκάδας
πρόσθεση με υπέρβαση της δεκάδας
Πατήστε τα βαμμένα γράμματα να δείτε για την όμορφη αυτή πρόσθεση που ανεβαίνει ψηλά!
Ο θησαυρός του Κοντορεβιθούλη για να εξασκούμαστε στις προσθέσεις που κάνουν πάνω από το 10 με ημιαφηρημένο τρόπο: ( Πατήστε τα πορτοκαλί γράμματα να τον δείτε!)
Dirty Stories: Σκέφτομαι πριν το πετάξω!
Η εφαρμογή στο σχολικό περιβάλλον μπορεί να πραγματοποιηθεί με πολλούς τρόπους. Αρχικά, όμως, πρέπει να προσδιοριστεί το είδος των απορριμμάτων που παράγονται στο σχολείο:
Υπολείμματα τροφών
α. από φρούτα ή λαχανικά που μπορούν να κομποστοποιηθούν.
β. από επεξεργασμένες τροφές που δεν μπορούν να κομποστοποιηθούν.
Συσκευασίες
α. από πλαστικό
β. από αλουμίνιο.
γ. τετραπάκ.
Γραφική ύλη
α. φωτοτυπίες σε χαρτί Α4
β. παλιά βιβλία
γ. υπολείμματα από κατασκευές με χαρτόνι ή χαρτί
δ. παλιοί μαρκαδόροι, στυλό
ε. μελάνια εκτυπωτών, φωτοτυπικού
α. ξύσματα μολυβιών
β. χαρτομάντηλα
Πώς μπορούμε να μειώσουμε αυτά τα απορρίματα;
Φέρνουμε το κολατσιό σε δοχείο επαναχρησιμοποιούμενο.
Πίνουμε νερό από το παγουρίνο μας.
Εκτυπώνουμε και από τις δύο μεριές του χαρτιού.
Επικοινωνούμε με τους γονείς με ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Δε χρησιμοποιούμε ποτήρια μίας χρήσης.
Επαναχρησιμοποίηση
Ξαναγεμίζουμε άδεια μελάνια μαρκαδόρων πίνακα, τόνερ.
Χρησιμοποιούμε άδεις χαρτινες συσκευασίες , παλιά χαρτιά για σχλικές κατασκευές.
Ανακυκλώνουμε στους ειδικούς κάδους χαρτί, έχουμε μπλε κάδο στο σχολείο μας, και συγκεντρώνουμε μπαταρίες, άδεια πλαστικά μπουκάλια, παλιές ηλεκτρικές συσκευές και τα πάμε στους ανάλογους κάδους ανακύκλωσης.
Κομποστοποιούμε οργανικά υπολείμματα.
εργαστήριο 3ο: Τα πλαστικά δεν είναι πια φανταστικά!
Ανάγνωση θα έχουμε τη φωτοτυπία ανάγνωσης γγ από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Το φεγγαράκι φέγγει σαν καντηλάκι.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το δίψηφο σύμφωνο γγ στη φωτοτυπία.
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε οριζόντια προσθέσεις διψήφιου με διψήφιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου