Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε το κίτρινο δίψηφο φωνήεν Οι οι για παίξετε! Μετά παίξτε και τα παρακάτω παιχνίδια με το οι, το υι και τα υπόλοιπα δίψηφα φωνήεντα:
την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
Πατήστε τα βαμμένα γράμματα να δείτε για την όμορφη αυτή πρόσθεση που ανεβαίνει ψηλά!
Ο θησαυρός του Κοντορεβιθούληγια να εξασκούμαστε στις προσθέσεις που κάνουν πάνω από το 10 με ημιαφηρημένο τρόπο: ( Πατήστε τα πορτοκαλίγράμματα να τον δείτε!)
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική
STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική
«STEAM και η ΓΗ γυρίζει....»
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΗ
5ο εργαστήριο: Όμορφες κόρες του Χρόνου
Στόχοι:
-Να γνωρίσουν πως δημιουργούνται οι εποχές του Χρόνου
-Να οπτικοποιήσουν τις γνώσεις τους αναφορικά με τις εποχές
-Να εξοικειωθούν με εκπαιδευτικό λογισμικό έκφρασης και δημιουργικότητας και να ζωγραφίσουν την αγαπημένη τους εποχή
-Να λύσουν αινίγματα και να προγραμματίσουν την Beebot να κάνει τη σωστή διαδρομή.
Δραστηριότητες:
1. Ποιες είναι οι εποχές του Χρόνου; Παρακολούθηση σύντομων βίντεο προβολής για τις εποχές.
2. Τι γνωρίζουν τα παιδιά για τις εποχές; Πως τις ξεχωρίζουν; Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη με το λογισμικό https://coggle.it/ και αντιστοίχηση εικόνων από τις τέσσερις εποχές.
3. Ζωγραφίζουμε την αγαπημένη μας εποχή με το λογισμικό ανοικτής έκφρασης και δημιουργικότητας (Revelation Natural Art).
4.Εισάγουμε το επιδαπέδιο ρομπότ beebot με τον τρόπο που έχει περιγραφτεί στο σενάριο «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική» 3ο ΠΕΚΕΣ Φώτη Παρασκευή (ψηφιακό αποθετήριο του ΙΕΠ) και στη συνέχεια με βάση το Φύλλο εργασίας 4
λύνουμε τα αινίγματα και η Beebot φτάνει στην εποχή που πρέπει, οπτικοποιώντας πρώτα τη διαδρομή στο χαρτί και στη συνέχεια προγραμματίζοντας την κίνηση της Beebot στoν επιδαπέδιo χάρτη https://vivifoti.blogspot.com/2018/05/bee-boot-circle-of-water.html (Προγραμματισμός- Ρομποτική)
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε τη φωτοτυπία ανάγνωσης Οι οι από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Στην πολυκατοικία θα κατοικήσουν πολλές οικογένειες.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το δίψηφο φωνήεν Οι οι στη φωτοτυπία.
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε πολλαπλασιασμούς και διαιρέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου