την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
Πατήστε τα βαμμένα γράμματα να δείτε για την όμορφη αυτή πρόσθεση που ανεβαίνει ψηλά!
Ο θησαυρός του Κοντορεβιθούληγια να εξασκούμαστε στις προσθέσεις που κάνουν πάνω από το 10 με ημιαφηρημένο τρόπο: ( Πατήστε τα πορτοκαλίγράμματα να τον δείτε!)
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική
STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική
«STEAM και η ΓΗ γυρίζει....»
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΗ
6ο εργαστήριο: Ταξίδι στη Σελήνη- Τι γνωρίζαμε και τι μάθαμε;
Στόχοι:
-Γνωριμία με τη Σελήνη και τα χαρακτηριστικά της -Απόσταση Σελήνης -Γης μέσα από πειραματισμό -Εικαστική απεικόνιση των φάσεων της Σελήνης -Εικαστική προσέγγιση παραμυθιού και σύνδεση με την Τεχνολογία και τα ψηφιακά εργαλεία
-Σύγκριση εννοιολογικών χαρτών για να ανακαλύψουμε τι γνωρίζαμε και τι μάθαμε -Εξοικείωση με quiz
-Δημιουργία μακέτας με πλαστελίνη μέσα από ομαδοσυνεργατική διαδικασία
2. Σεληνιακό τοπίο.. Πως μπορούμε να το φτιάξουμε; Βλέπουμε φωτογραφίες από τη Σελήνη (http://goo.gl/D0r2p) και στη συνέχεια με υλικά όπως, αλεύρι, κακάο και πέτρες φτιάχνουμε το δικό μας Σεληνιακό τοπίο. Εναλλακτικά μπορούμε να το κάνουμε και με πλαστελίνη.
3. Ας ταξιδέψουμε με έναν πύραυλο στη Σελήνη
4.Οι φάσεις της Σελήνης. Βλέπουμε τα δύο Artificial Intelligence βίντεο προσομοίωσης https://spaceplace.nasa.gov/moon-phases/en/ και συζητάμε με τα παιδιά για τις σεληνιακές φάσεις (Technology)
5. Οι φάσεις της Σελήνης χρησιμοποιώντας μπισκότα σοκολατένια με γέμιση κρέμας και ακολουθώντας την πορεία της Σελήνης από την αύξουσα φάση, έως τη φθίνουσα (Φώτη, Ρέλλια, 2020) (Arts)
6. Ακούμε την Ιστορία Φεγγαροσκεπαστής του ΠΙΜΠΑΡΕ ΕΡΙΚ
6. Δημιουργούμε έναν εννοιολογικό χάρτη με αυτά που μάθαμε με το λογισμικό αναφορικά με τους πλανήτες και το ηλιακό σύστημα. Συγκρίνουμε τους δύο εννοιολογικούς χάρτες από την δραστηριότητα του 2ου εργαστηρίου και βλέπουμε ποιες γνώσεις μάθαμε
7. Καλούμε τα παιδιά να παίξουν ένα παιχνίδι εμπέδωσης- quizz
8.Ομαδοσυνεργατική μέθοδος και Δημιουργία Μακέτας με τους πλανήτες, με υλικά τάξης όπως χρώματα πλαστελίνης για τον κάθε πλανήτη, ξυλάκια, χαρτόνι, μαρκαδόρους για να γράψουν τα ονόματα, οπτικοποιώντας τη σκέψη τους και αυτά τα οποία έμαθαν, όπως η σειρά των πλανητών και η απόσταση από τον Ήλιο.
Τέλος συμπληρώνουν το φύλλο αυτοαξιολόγησης:
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε τη φωτοτυπία ανάγνωσης Ου ου από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Η Πόπη είναι πίσω από το λουλούδι.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το δίψηφο φωνήεν Ου ου στη φωτοτυπία.
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε οριζόντια προσθέσεις διψήφιου με μονοψήφιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου