Πέμπτη 8 Μαΐου 2025

 Παρασκευή 9 Μαΐου 2025

  Γ γ παιχνίδια 

Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα γράμματα Γ γ για παίξετε! Μετά παίξτε και τα παρακάτω παιχνίδια:


 





 Τραγουδάμε τους αριθμούς 1-10

Μαθαίνω να μετρώ ως το 100


 Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα συνεχίσουμε την  επανάληψη στα 24 γράμματα με το παλιό βιβλίο της Γλώσσας μου (1982-2005)

 


Το γράμμα Γ γ


Για την Τρίτη  θα έχουμε  ανάγνωση το Γ γ .

Ορθογραφία θα έχουμε: 
Γέλια που κάναμε με τη γάτα!


Θα γράψουμε τις ασκήσεις του βιβλίου της Γλώσσας μου για το γράμμα Γ γ :



Πατήστε τα χρωματιστά γράμματα να δείτε   εκπλήξεις!
Τεχνητή Νοημοσύνη
https://chatgpt.com/


aclass2dsxanivn@gmail.com

bibibo1980




Μαθηματικά


   Αγαπημένα μου παιδιά, παίζουμε βάζοντας; Χρησιμοποιούμε το μυαλό και τα δάχτυλα.



Στα μαθηματικά  θα κάνουμε στο τετράδιο των Μαθηματικών, τέταρτο τεύχος το μάθημα 60 . 

Ο θησαυρός του Κοντορεβιθούλη για να εξασκούμαστε στις προσθέσεις που κάνουν πάνω από το 10 με ημιαφηρημένο τρόπο: ( Πατήστε τα πορτοκαλί  γράμματα να τον δείτε!)







Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά 
Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά
Μαρία Κεφαλάκη, PhD Επιστημών Αγωγής 
6ο εργαστήριο 
Όλοι μπορούμε - Δρούμε ομαδικά, παρεμβαίνουμε θετικά 

Στόχοι
Οι μαθητές/τριες: 
1.Σε επίπεδο γνώσεων: 
α. Να περιγράφουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσφέρουν εθελοντική δράση για τη λύση ενός περιβαλλοντικού προβλήματος. 
 2. Σε επίπεδο ικανοτήτων/ δεξιοτήτων: ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
 Κριτική σκέψη 
α. Να εξηγούν τη σημασία της ανάπτυξης θετικών συμπεριφορών για τη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων από όλους τους ανθρώπους. Συνεργασία 
 β. Να συμβάλουν αποτελεσματικά ως μέλη μιας ομάδας στην υλοποίηση μιας ομαδικής δράσης. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ
 γ. Να δρουν ως ενεργοί πολίτες παρεμβαίνοντας θετικά στο κοινωνικό περιβάλλον. 
 δ. Να αναπτύξουν υπευθυνότητα, ως οργανωτές δράσεων. 
 3. Σε επίπεδο στάσεων: 
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ 
Επικοινωνία 
α. Να υιοθετούν συμπεριφορές ευγένειας για να επικοινωνούν μ’ ένα ευρύτερο κοινό. Δημιουργικότητα 
β. Να αντιμετωπίζουν μη οικείες καταστάσεις με θετική στάση.
Δραστηριότητες
Δραστηριότητα 1 : 

 Ο Γλάρος της HELMEPA μας προτρέπει πάντα:

" Όχι Σκουπίδια, Όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές "
Ακολουθεί συζήτηση για τους τρόπους που μπορούμε να κρατήσουμε καθαρή τη θάλασσα .
Ένας τρόπος  που μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της θαλάσσιας ρύπανσης από τα πλαστικά απορρίμματα είναι να φτιάξουμε υφασμάτινη τσάντα για τα ψώνια από μία παλιά μπλούζα που δε φοράμε πια.  
Άλλος τρόπος είναι να ζωγραφίσουμε αυτοκόλλητα που προτρέπουν να μειωθεί η θαλάσσια ρύπανση και τα χαρίζουμε σε περαστικούς έξω από το σχολείο.


 Δραστηριότητα 2 : Τα παιδιά διαλέγουν ποια δράση θέλουν να κάνουν  και προετοιμάζουν τη συγκεκριμένη δράση . Δημιουργούν το δικό τους οργανόγραμμα, που αναφέρεται στην οργάνωση της δράσης πριν, αλλά και κατά τη διάρκεια της πραγματοποίησής της. Χωρίζονται σε ομάδες και κάθε μια ομάδα αναλαμβάνει την προετοιμασία ενός μέρους. 
 Δραστηριότητα 3 : Τα παιδιά υλοποιούν τη δράση τους ακολουθώντας το οργανόγραμμα τους.  

Μαζί μπορούμε !



Εργασίες για το σπίτι:
Τη Δευτέρα θα πάμε στο Καμπάνι Ακρωτηρίου στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής.

Την Τρίτη:

Ανάγνωση θα έχουμε  τη φωτοτυπία ανάγνωσης  Γ γ από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .

Ορθογραφία  θα έχουμε για την Τρίτη :

Γέλια που κάναμε με τη γάτα!

Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το γράμμα Γ γ  στη φωτοτυπία.

 Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε τους πολλαπλασιασμούς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Τρίτη 10 Ιουνίου  2025     Α   α   παιχνίδια   Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα πράσινα γράμματα Α α για παίξετε! Μετά παίξτε και τα πα...