την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
Πατήστε τα βαμμένα γράμματα να δείτε για την όμορφη αυτή πρόσθεση που ανεβαίνει ψηλά!
Ο θησαυρός του Κοντορεβιθούληγια να εξασκούμαστε στις προσθέσεις που κάνουν πάνω από το 10 με ημιαφηρημένο τρόπο: ( Πατήστε τα πορτοκαλίγράμματα να τον δείτε!)
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά
Μαρία Κεφαλάκη, PhD Επιστημών Αγωγής
6ο εργαστήριο
Όλοι μπορούμε - Δρούμε ομαδικά, παρεμβαίνουμε θετικά
Στόχοι
Οι μαθητές/τριες:
1.Σε επίπεδο γνώσεων:
α. Να περιγράφουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσφέρουν εθελοντική δράση για τη λύση ενός περιβαλλοντικού προβλήματος.
2. Σε επίπεδο ικανοτήτων/ δεξιοτήτων: ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Κριτική σκέψη
α. Να εξηγούν τη σημασία της ανάπτυξης θετικών συμπεριφορών για τη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων από όλους τους ανθρώπους. Συνεργασία
β. Να συμβάλουν αποτελεσματικά ως μέλη μιας ομάδας στην υλοποίηση μιας ομαδικής δράσης. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ
γ. Να δρουν ως ενεργοί πολίτες παρεμβαίνοντας θετικά στο κοινωνικό περιβάλλον.
δ. Να αναπτύξουν υπευθυνότητα, ως οργανωτές δράσεων.
3. Σε επίπεδο στάσεων:
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Επικοινωνία
α. Να υιοθετούν συμπεριφορές ευγένειας για να επικοινωνούν μ’ ένα ευρύτερο κοινό. Δημιουργικότητα
β. Να αντιμετωπίζουν μη οικείες καταστάσεις με θετική στάση.
Δραστηριότητες
Δραστηριότητα 1 :
Ο Γλάρος της HELMEPA μας προτρέπει πάντα:
" Όχι Σκουπίδια, Όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές "
Ακολουθεί συζήτηση για τους τρόπους που μπορούμε να κρατήσουμε καθαρή τη θάλασσα .
Ένας τρόπος που μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της θαλάσσιας ρύπανσης από τα πλαστικά απορρίμματα είναι να φτιάξουμε υφασμάτινη τσάντα για τα ψώνια από μία παλιά μπλούζα που δε φοράμε πια.
Άλλος τρόπος είναι να ζωγραφίσουμε αυτοκόλλητα που προτρέπουν να μειωθεί η θαλάσσια ρύπανση και τα χαρίζουμε σε περαστικούς έξω από το σχολείο.
Δραστηριότητα 2 : Τα παιδιά διαλέγουν ποια δράση θέλουν να κάνουν και προετοιμάζουν τη συγκεκριμένη δράση . Δημιουργούν το δικό τους οργανόγραμμα, που αναφέρεται στην οργάνωση της δράσης πριν, αλλά και κατά τη διάρκεια της πραγματοποίησής της. Χωρίζονται σε ομάδες και κάθε μια ομάδα αναλαμβάνει την προετοιμασία ενός μέρους.
Δραστηριότητα 3 : Τα παιδιά υλοποιούν τη δράση τους ακολουθώντας το οργανόγραμμα τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου