Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025

  Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025          



 τσ παιχνίδια 

Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε το τσ για παίξετε! Μετά παίξτε και το παρακάτω παιχνίδι:


 Τεχνητή Νοημοσύνη

https://chatgpt.com/


aclass2dsxanivn@gmail.com

bibibo1980

Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα συνεχίσουμε την  επανάληψη στα 24 γράμματα και τα δίψηφα φωνήεντα και σύμφωνα με το παλιό βιβλίο της Γλώσσας μου (1982-2005)

 Το δίψηφο σύμφωνο τσ






Για αύριο θα έχουμε  ανάγνωση το τσ.

Ορθογραφία θα έχουμε: 

Τα παιδιά πήγαν στο τσίρκο.

Θα γράψουμε τις ασκήσεις του βιβλίου της Γλώσσας μου για το Τσ τσ:







Πατήστε τα χρωματιστά 
γράμματα να δείτε   εκπλήξεις!

Θα κάνουμε πρόβα για την τελική γιορτή της επόμενης εβδομάδας όλο το σχολείο μαζί.

 Μαθηματικά

 Αγαπημένα μου παιδιά, παίζουμε το παιχνίδι με τα  Μαθηματικά;

  


Εργαστήριο Δεξιοτήτων
 ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 
1. Οικολογική συνείδηση 

Dirty StoriesΣκέφτομαι πριν το πετάξω!





Σκοπός - Στόχοι:
 Σκοπός  είναι η ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και διαμόρφωση ενός τρόπου ζωής σχετικά με την κατανάλωση και διαχείριση των άχρηστων υλικών. Ο τρόπος αυτός δε θα οδηγήσει στην αύξηση της ανακύκλωσης αλλά τη μη παραγωγή αποβλήτων.

Η εφαρμογή στο σχολικό περιβάλλον μπορεί να πραγματοποιηθεί με πολλούς τρόπους. Αρχικά, όμως, πρέπει να προσδιοριστεί το είδος των απορριμμάτων που παράγονται στο σχολείο:

Υπολείμματα τροφών

α. από φρούτα ή λαχανικά που μπορούν να κομποστοποιηθούν.

β. από επεξεργασμένες τροφές που δεν μπορούν να κομποστοποιηθούν.

Συσκευασίες

α. από πλαστικό 

β. από αλουμίνιο. 

γ. τετραπάκ.

Γραφική ύλη

α. φωτοτυπίες σε χαρτί Α4 

β. παλιά βιβλία

γ. υπολείμματα από κατασκευές με χαρτόνι ή χαρτί

δ. παλιοί μαρκαδόροι, στυλό

ε. μελάνια εκτυπωτών, φωτοτυπικού


Άλλα

α. ξύσματα μολυβιών

β. χαρτομάντηλα

Πώς μπορούμε να μειώσουμε αυτά τα απορρίματα;

Μείωση

Φέρνουμε το κολατσιό σε δοχείο επαναχρησιμοποιούμενο.

 Πίνουμε νερό από το παγουρίνο μας. 

  Εκτυπώνουμε και από τις δύο μεριές του χαρτιού.  

Επικοινωνούμε με τους γονείς με ηλεκτρονική αλληλογραφία.     

Δε χρησιμοποιούμε ποτήρια μίας χρήσης.       

Επαναχρησιμοποίηση

Ξαναγεμίζουμε άδεια μελάνια  μαρκαδόρων πίνακα, τόνερ.      

Χρησιμοποιούμε άδεις χαρτινες συσκευασίες , παλιά χαρτιά για σχλικές κατασκευές.     

Ανακύκλωση

  Ανακυκλώνουμε στους ειδικούς κάδους χαρτί, έχουμε μπλε κάδο στο σχολείο μας,  και συγκεντρώνουμε μπαταρίες, άδεια πλαστικά μπουκάλια, παλιές ηλεκτρικές συσκευές και τα πάμε στους ανάλογους κάδους ανακύκλωσης.   

Κομποστοποιούμε οργανικά υπολείμματα.      

εργαστήριο 6ο: Τα 3Rs στην πράξη

Στόχοι:
Αναςτοχαςμόσ
Να χρθςιμοποιοφν πρότερθ γνϊςθ για τθ λιψθ γριγορθσ απόφαςθσ.
Να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίεσ για ευαιςκθτοποίθςθ.
Να ςυνκζτουν ζνα πολυτροπικό κείμενο (αφίςα).
Να αναπτφξουν μεταγνωςτικζσ δεξιότθτεσ.


Ενέργειες: 
7α) Σκυταλοδρομία ανακύκλωσης: Γρήγορα τη σωστή απόφαση για να μη χάσει η ομάδαςωςτι 7β) Δημιουργία αφίσας για να σταλεί το μήνυμα προς τα έξω. 7γ) Ανασκόπηση εμπειριών - προσωπικής ανάπτυξης : οργανώνουμε και ερμηνεύουμε την εμπειρία μας.


Εργασίες για το σπίτι:

Ανάγνωση θα έχουμε  τη φωτοτυπία ανάγνωσης  τσ από το βιβλίο Η γλώσσα μου για την πρώτη δημοτικού 1 (1982-2005) .

Ορθογραφία  θα έχουμε για αύριο:

Τα παιδιά πήγαν στο τσίρκο.

Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε το δίψηφο σύμφωνο τσ  στη φωτοτυπία.

Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε οριζόντια αφαιρέσεις διψήφιου με διψήφιο.



 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Τρίτη 10 Ιουνίου  2025     Α   α   παιχνίδια   Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα πράσινα γράμματα Α α για παίξετε! Μετά παίξτε και τα πα...