Γράφουμε στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας τη σελίδα 75:
Τέλος γράφουμε στο τετράδιο της γραφής ένα ακόμη παραμύθι: Μια φορά κι ένα καιρό...
Μαθηματικά
Αγαπημένα μου παιδιά, πόσο κάνουν οι προσθέσεις; Μαθαίνουμε παίζοντας!
Στα μαθηματικά θα κάνουμε στο τετράδιο των Μαθηματικών, τέταρτο τεύχος, το μάθημα 53.
Θα θυμηθούμε τιςΜονάδες και τις Δεκάδες , την αφαίρεση, αφαίρεση με τα δάχτυλα και θα επαναλάβουμε την κάθετη πρόσθεση, την πολυκατοικία, θα κάνουμεπροσθέσεις μέχρι το 10 με τα δάχτυλα, το σπιτάκι του 10 ,θα πούμε το τραγουδάκι της πρόσθεσης (1+1=, 2+2=, 3+3=, 4+4=, 5+5= , 6+6= , 7+7= , 8+8= , 9+9= , 10 +10=), θα κάνουμε προσθέσεις 5+ν , αφαιρέσεις 5-ν, 10-ν και θα ανέβουμε0-100και θακατέβουμε με την αριθμογραμμή,
Πατάω με το ποντίκι την εικόνα του τάγκραμ και φτιάχνω με τα κομμάτια του πολλά, πολλά σχέδια!
Πάσχα-κατασκευές
Σήμερα θα φτιάξουμε καλαθάκια του Πάσχα με αυγά και κοτοπουλάκια! Πάνω από όλα θα τα φτιάξουμε με αγάπη!
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματική : Δημιουργώ και καινοτομώ. Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική
STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: Oι μικροί εξερευνητές
Δρ. Κολιπέτρη Ζωή ΣΕΕ ΠΕ 60
(προσαρμογή) Λέκκα Στυλιανή, ΠΕ 71
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Ο μαθητές να είναι σε θέση :
-να δημιουργούν μια αριθμογραμμή με κάρτες
-να επιλέγουν, να οργανώνουν και να ταξινομούν πληροφορίες αξιοποιώντας χρονικές έννοιες (πριν από, μετά από, παλιότερα, νεότερα, τώρα, σύγχρονα κ.ά.)
-να αναγνωρίζουν και να δημιουργούν χάρτες, εντοπίζοντας θέσεις και διαδρομές μεταξύ σημείων αναφοράς
-να μετρούν διαδρομές (μετρήσεις μήκους με άμεση /έμμεση σύγκριση με τη χρήση μη συμβατικών μονάδων μέτρησης)
-να αναγνωρίζουν τα βασικά σύμβολα ενός ψηφιακού χάρτη.
1η δραστηριότητα: Δημιουργία ψηφιακού διαδραστικού χάρτη. Οι μαθητές σε ομάδες περιηγούνται και εντοπίζουν και τοποθετούν σε εκτυπωμένο χάρτη τα μνημεία της Ευρώπης.
Στη συνέχεια με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών μπορούν να δημιουργήσουν τον δικό τους διαδραστικό χάρτη με τα μνημεία της Ευρώπης και να συγκρίνουν τις διαδρομές μεταξύ των μνημείων.
2η δραστηριότητα: Δημιουργία ψηφιακής πολυμεσικής ιστοριογραμμής.
Πατήστε πάνω στο πίνακα να παίξετε με τα μνημεία του κόσμου!
Οι μαθητές αφού έχουν παρακολουθήσει σχετικό βίντεο δημιουργούν μια ιστοριογραμμή των μνημείων, κάνοντας υποθέσεις, συγκρίσεις για τις χρονικές περιόδους κατασκευής τους π.χ. αρχαία χρόνια, βυζαντινά, ρωμαϊκά, σύγχρονα.
447 π.Χ. 72μ.Χ. 1882 1843 1887
Αρχικά, η ιστοριογραμμή μπορεί να δημιουργηθεί σε ένα πίνακα, χαρτόνι, κ.ά. και μετέπειτα να δημιουργηθεί σε διαδικτυακή εφαρμογή (ενδεικτικά στο e-me content). Οι μαθητές παρουσιάζουν την ιστοριογραμμή στην ολομέλεια της τάξης, σε ομάδες που εκπροσωπούν τις χώρες των μνημείων.
Εργασίες για το σπίτι:
Ανάγνωση θα έχουμε το σημειωμένο κομμάτι, του κειμένου στη σελίδα 71 του βιβλίου της Γλώσσας.
Ορθογραφία θα έχουμε για αύριο:
Η θαλάσσια χελώνα θάβει τα αυγά της στην άμμο.
Αντιγραφή - καλλιγραφία θα έχουμε στο τετράδιο του Παπαδόπουλου στη σελίδα 90.
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε προσθέσεις της μορφής ΔΜ+ ΔΜ κάθετα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου